نماز جمعه ی فردا – ۹۵/۱۱/۱ – مسجد جامع میمه

2017-01-19
72 بازدید

به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی بخش میمه اهمیت و جایگاه نماز جمعه از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی نماز جمعه ترکیبی از بیان حقایق معنوی و اسلامی، حضور غیر دستوری مردم در این صحنه و مرتبط با حکومت اسلامی است. برخلاف تصور برخی افراد، حکومت فقط وظیفه تأمین رفاه و آزادی […]

namaz-jomee-91

به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی بخش میمه

اهمیت و جایگاه نماز جمعه از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی

نماز جمعه ترکیبی از بیان حقایق معنوی و اسلامی، حضور غیر دستوری مردم در این صحنه و مرتبط با حکومت اسلامی است.
برخلاف تصور برخی افراد، حکومت فقط وظیفه تأمین رفاه و آزادی و استقلال سیاسی مردم را ندارد بلکه حکومت در قبال دین و اعتقادات مردم نیز وظیفه دارد.
این شبکه ی مهم، در عین حالی که مردمی، اسلامی، حکومتی و سیاسی است اما داخل در جناح بندیهای گوناگون مردم و جناح های سیاسی نیست.
نماز جمعه نسبت به اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی نیز وظیفه دارد و نماز جمعه باید به ارزشهای اسلامی پایبندیِ مبتنی بر مبانی فکری و عقلی داشته باشد.
سعی شود خطبه های نماز جمعه، دربر دارنده نیازها و پاسخ دهنده سؤالات و گره های ذهنی مخاطبان بویژه نسل جوان در زمینه های اعتقادی، عملی و سیاسی باشد.
یکی از مسائلی که باید در خطبه های نماز جمعه مورد توجه جدی قرار گیرد، موضوع سبک زندگی و بحث های کاملاً مستند و زنده در این خصوص است.

آرشیو نماز جمعه – ۹۲/۱۱/۴

 

namaz jomee (25)

namaz jomee (8)

namaz jomee (1)

namaz jomee (2)

namaz jomee (4)

namaz jomee (9)

namaz jomee (21)

namaz jomee (3)
namaz jomee (5)namaz jomee (6)namaz jomee (7)

namaz jomee (10)namaz jomee (11)namaz jomee (12)namaz jomee (13)namaz jomee (14)namaz jomee (15)namaz jomee (16)namaz jomee (17)namaz jomee (18)namaz jomee (19)namaz jomee (20)
namaz jomee (22)namaz jomee (23)namaz jomee (24)namaz jomee (26)namaz jomee (27)namaz jomee (28)namaz jomee (29)