واکنش آیت الله جنتی به تشییع آیت‌الله هاشمی

2017-01-18
37 بازدید

دبیر شورای نگهبان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و ختم رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تجلیل کرد. به گزارش خبر آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله جنتی صبح امروز-چهارشنبه،۲۹ دی- در جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان گفت: حادثه درگذشت ایشان، قابل پیش بینی نبود و ناگهانی […]

download

دبیر شورای نگهبان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و ختم رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تجلیل کرد.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله جنتی صبح امروز-چهارشنبه،۲۹ دی- در جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان گفت: حادثه درگذشت ایشان، قابل پیش بینی نبود و ناگهانی رخ داد. با این حال مردم تشییع بسیار باشکوهی برگزار کردند که حضور این جمعیت هم پیش بینی نشده بود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را عنصری کلیدی در نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: ایشان در طول نظام اسلامی مسئولیت های حساسی را عهده دار بود و با استعداد خوبی که داشت آخرین مسئولیت را در مجمع تشخیص مصلحت نظام به خوبی عهده‌دار بود.

آیت الله جنتی در ادامه با اشاره به رحلت پدر آقای دکتر اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان، این مصیبت را به ایشان تسلیت گفت و یادآور شد که امروز در نمازخانه نهاد شورای نگهبان، مجلس ختمی برای مرحوم برگزار خواهد شد.

دبیر شورای نگهبان همچنین با اشاره به تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بررسی این برنامه کار سنگین و مهمی است و نظرات مختلفی درباره آن مطرح است که امیدواریم به خوبی این بررسی در شورای نگهبان انجام گیرد