گزارش ستاد نماز جمعه و مراسم وزوان – ۹۵/۱۰/۲۴

2017-01-14
64 بازدید

نماز با شکوه جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی در مسجد جامع شهر وزوان برگزار گردید . خطیب جمعه ی شهر وزوان پس از حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوی به مبحث دشمن و شیطان شناسی پرداختند . اهم مطالب خطبه ی اول نماز بدینشرح است : – یکی دیگر از راههای […]

CIMG3177

نماز با شکوه جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی در مسجد جامع شهر وزوان برگزار گردید . خطیب جمعه ی شهر وزوان پس از حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوی به مبحث دشمن و شیطان شناسی پرداختند . اهم مطالب خطبه ی اول نماز بدینشرح است :

CIMG3178

– یکی دیگر از راههای در دام شیطان افتادن و انحراف ، استفاده ی از مسکرات است به دلیل اینکه عقل انسان را زایل می کند و قدرت تصمیم گیری را از انسان می گیرد .

– آلوده شدن به سرگرمی های کاذب انسان را ازدین و معنویت دور کرده و در دینش دچار تردید می شود . و به مرور زمان دین خود را از دست می دهد و جایگاه اجتماعی او نیز از بین می رود . لذا انسان باید روزنه های نفوذ شیطان را ببندد و دین و جایگاهش را حفظ کند .

– پیامبر می فرمایند : کسی که شرب خمر می کند مانند این است که در برابر بت تعظیم می کند و بت پرست است و این گناهی بزرگ و نابخشودنی است

CIMG3186

خطبه ی دوم نماز جمعه با حمد و ثنای الهی و درود و صلوات بر معصومین علیهم السلام آغاز شد . پیامبر گرامی اسلام فرمودند وظیفه ی هر مسلمانی است که در نماز جمعه شرکت کند . اهم مطالب خطبه ی دوم بدینشرح است :

CIMG3200

– مقام معظم رهبری با پیام خود و ملت رشید ایران با حضور خود در ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی راه هر گونه فتنه را بستند و در این رابطه از مردم میمه ، وزوان ، ازان و سایر شهرها و روستاهای بخش میمه به دلیل حضور پر شورشان در مراسم رحلت یار دیرین امام و رهبری تقدیر و تشکر می کنم . هاشمی متعلق به نظام و انقلاب بود و هیچ جریانی نباید در جهت مصادره ی او باشد .

CIMG3205

– ۲۶ دی ماه ۵۷ فرار شاه بود و این مسئله باعث شد که انقلاب اسلامی زودتر به پیروزی برسد .

– سالروز شهادت نواب صفوی را پیش رو داریم و در ایام پایانی سال اقتصاد مقاومتی قرار داریم که قرار بود بیشتر کار شود .

– با پدیده ی مهاجرت از روستاها و شهرهای کوچک مواجه هستیم که مسئولین باید برای اشتغال جوانان برنامه ریزی کنند تا فاجعه ای بوجود نیاید .
CIMG3230

مکبر – محسن روستا

خلاصه ی خطبه ها – علی هاشمپور

تصاویر – ایمان خوش باطن

موذن حسین شاکری