پنج شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ / Thursday, 12 January, 2017

2017-01-12
65 بازدید

تصویب ۱۲ شاخص برای انتخاب «نامزد نهایی مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی، از برگزاری نشست مقدماتی مجمع عمومی جبهه مردمی در روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه خبر داد. سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری اجتماع دوهزارنفری با عنوان مجمع عمومی ملی، تصریح کرد: […]

تصویب ۱۲ شاخص برای انتخاب «نامزد نهایی

مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی، از برگزاری نشست مقدماتی مجمع عمومی جبهه مردمی در روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه خبر داد. سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری اجتماع دوهزارنفری با عنوان مجمع عمومی ملی، تصریح کرد: انتخاب نامزد جبهه مردمی از پایین به بالا صورت می‌گیرد؛ در این فرآیند برخی افراد خودشان اعلام کاندیداتوری می‌کنند و برخی افراد نیز از سوی مجمع عمومی جبهه معرفی خواهند شد.

وی بر همین اساس و در تشریح این موضوع گفت: کمیته‌های تخصصی با مدیریت شورای مرکزی که متشکل از هیات موسس و ۱۰ نفر انتخاب شده مجمع عمومی است، بر روی شاخصه‌ها و انطباق آن بر روی کاندیداها اعلام نظر می‌‌کنند و نظرات به استحضار مجمع عمومی ملی نیز خواهد رسید. سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: انتخاب نامزد نهایی بر اساس شاخص‌ها صورت می‌گیرد و در حال حاضر ۱۲ شاخص از سوی هیات موسس مصوب شده است که البته ممکن است بیشتر هم بشود لذا کمیته‌ها براساس این شاخص‌ها اظهارنظر و تصمیم‌گیری می‌کنند و در نهایت به یک نفر خواهند رسید.

c81e728d