تعاونی دهیاری ها و زعفران ازان در نمایشگاه بین المللی تهران

2017-01-08
63 بازدید

نمایشگاه دستاوردهای روستایی از ۱۴لغایت۱۸دیماه در سالن۱۲و۱۳ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید. در این نمایشگاه همه استان های کشور شرکت نمودند و با هماهنگی های بعمل آمده در استانداری ها، کلیه روستاهای شهرستان های تابعه هر استان اقدام به برپایی غرفه و عرضه محصولات روستایی خود نمودند که با استقبال چشمگیر هموطنان روبرو شد. […]

photo_2017-01-07_21-34-51

نمایشگاه دستاوردهای روستایی از ۱۴لغایت۱۸دیماه در سالن۱۲و۱۳ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.
در این نمایشگاه همه استان های کشور شرکت نمودند و با هماهنگی های بعمل آمده در استانداری ها، کلیه روستاهای شهرستان های تابعه هر استان اقدام به برپایی غرفه و عرضه محصولات روستایی خود نمودند که با استقبال چشمگیر هموطنان روبرو شد. از شهرستان شاهین شهر و میمه فقط شرکت تعاونی دهیاری های بخش میمه به همراه شرکت تعاونی طلای سرخ ازان با حضور خود به این نمایشگاه محصولات و توانمندی های روستاهای بخش میمه را در زمینه گردشگری، کاشت زعفران روستای ازان،شیره انگور و فرش دستباف روستای حسن رباط، فرش و گلیم روستاهای موته و ونداده، صنایع دستی روستای زیاد آباد و در صنعت،تولید دستمال کاغذی درحسن رباط را به معرض دید بازدید کنندگان گذاشتند. از نکات جالب برای بازدید کنندگان از غرفه بخش میمه این بود که در استان اصفهان و بخش میمه کشت زعفران وجود دارد و برند زعفران روستای ازان به ثبت رسیده است.

photo_2017-01-08_00-10-59
آذرپی بخشدار  میمه که در روز اختتامیه نمایشگاه در غرفه بخش میمه حضور داشت عنوان کرد که این نمایشگاه علاوه بر تبادل فرهنگ و معرفی دستاوردها و توانمندی های روستاهای کشور نقش مهم و اساسی در ماندگاری و احیای صنایع دستی روستاها دارد. همچنین با حضور مناسب و ارائه توانمندیهای روستاهای بخش میمه در اینگونه نمایشگاه ها می توان ماحصل تلاش و زحمات کشاورزان و افرادی که در بافت گلیم، فرش و تولید صنایع دستی فعالیت می کنند را به کشور معرفی کرد که این امر در جهت رونق و شکوفایی اقتصادی روستاهای بخش میمه می تواند تاثیرگذار باشد و در پایان از جناب آقای مهدی صالح مدیر عامل شرکت تعاونی روستاهای بخش میمه،خانم جعفری کارآفرین نمونه که در معرفی زعفران ازان فعالیت نمودند،خانم زهرا صالح و کلیه دهیاران که در برپایی این غرفه فعالیت داشتند تقدیر نمودند.

روابط عمومی بخشداری میمه