گرگ گرفتار در چاه مجاور روستای موته به طبیعت بازگشت

2016-12-03
166 بازدید

میمه، اصفهان – ایرنا – با تلاش محیط بان منطقه حفاظت شده موته یک قلاده گرگ که در چاهی سقوط کرده بود نجات یافت و به طبیعت زندگی خود بازگشت.   فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان و رئیس پناهگاه حیات وحش موته روز پنجشنبه به ایرنا گفت: پس از تماس یکی از نگهبانان […]

میمه، اصفهان – ایرنا – با تلاش محیط بان منطقه حفاظت شده موته یک قلاده گرگ که در چاهی سقوط کرده بود نجات یافت و به طبیعت زندگی خود بازگشت.

 ۸۲۳۲۸۲۳۷-۷۱۲۱۲۱۶۶-۱
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان و رئیس پناهگاه حیات وحش موته روز پنجشنبه به ایرنا گفت: پس از تماس یکی از نگهبانان خط انتقال گاز در محدوده منطقه حفاظت شده موته در خصوص سقوط یک قلاده گرگ در چاهی به عمق ۸ متر، محیط بانان به محل اعزام شدند .
مرتضی جمشیدیان افزود: برای نجات جان این گرگ که دو روز در چاه گرفتار شده بود سعی شد ابتدا به روش بیهوشی ، حیوان نجات یابد اما پس از عملی نشدن این روش ، محیط بانان حیات وحش با کمک مدیر باغ وحش صفه اصفهان درون چاه رفتند و گرگ گرفتاررا از چاه بیرون آورند.
وی گفت : این گرگ بدون کوچکترین آسیب ، پس از نجات از چاه در طبیعت رها شد .
حیات وحش موته با وسعت ۲۲۰هزار هکتار واقع در ۴۰ کیلومتری میمه با ۲۶ گونه پستاندار و ۹۸ گونه پرنده ، بیشترین جمعیت حیات وحش کشور را داراست.
میمه در ۱۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.