اعتراض حاجی به علی لاریجانی در مورد سخنان حمایت آمیز از مطهری

2016-11-22
84 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر و میمه  در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲ آذر)‌ در تذکری شفاهی با اشاره به سخنان علی لاریجانی رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود درباره لغو سخنرانی علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس در روز اربعین در شهر مشهد، از عدم […]

%d8%ad%d8%a7%d8%ac%db%8c-%d8%af%d9%84%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86%db%8c
حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر و میمه  در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲ آذر)‌ در تذکری شفاهی با اشاره به سخنان علی لاریجانی رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود درباره لغو سخنرانی علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس در روز اربعین در شهر مشهد، از عدم رعایت بی‌طرفی توسط رئیس مجلس در شرایطی که ده‌ها مورد از سخنرانی‌های نمایندگان دیگر در دانشگاه‌ها لغو شده است، انتقاد کرد.
به گزارش رجانیوز، وی با تأکید بر اینکه رئیس مجلس باید از بقیه نمایندگان نیز چنین دفاعی انجام می‌داد، اظهار داشت: در کشور حوادث گوناگونی رخ می‌دهد، اما چرا باید درباره لغو سخنرانی آقای علی مطهری، سران سه‌قوه ورود کنند؟
حاجی‌دلیگانی با ذکر این نکته که مشکلات فراوانی در کشور داریم، گفت:‌ اخباری که به دست ما می‌رسد حاکی از این است که جریان خاصی پشت موضوع سخنرانی علی مطهری در روز اربعین در مشهد قرار داشته است که مربوط به جریانات سیاسی هم نیست.
وی ادامه داد:‌ باید بررسی شود که آیا عناصر نفاق پشت این موضوع بوده‌اند که این میتینگ را به این صورت برگزار کنند؟
نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: از طرف دیگر تصمیمات شورای تأمین استان نافی تصمیمات مقام قضایی نیست، لذا باید نظر دادستان مشهد را در این باره می‌شنیدیم.
وی حاشیه‌های ایجادشده پیرامون لغو سخنرانی روز اربعین علی مطهری در مشهد را یک بازی برای سرگرم کردن با هدف منصرف کردن مردم از خواسته‌های خود توصیف کرد و اضافه کرد: در حال حاضر خواسته‌های مردم از ما موضوع معیشت و اشتغال جوانان‌شان است.
حاجی دلیگانی در پایان گفت: وقت دولت و مجلس باید صرف مسئله معیشت و اشتغال جوانان شود نه مسائل حاشیه‌ای.