چهاردهمین نطق میان دستور حسینعلی حاجی در مجلس

2016-11-15
33 بازدید

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز ۲۵ آبان ماه ۹۵ در نطق ۷ دقیقه ای بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک حرکت بی نظیر، عظیم و پر معنای راهپیمائی اربعین جلوه ای ماندگار […]

%d8%aa%d8%b0%da%a9%d8%b1-%d8%b4%d9%81%d8%a7%d9%87%db%8c-%d9%86%d9%81%d8%aa%db%8c-570x300

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز ۲۵ آبان ماه ۹۵ در نطق ۷ دقیقه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

حرکت بی نظیر، عظیم و پر معنای راهپیمائی اربعین جلوه ای ماندگار از مکتب اهل بیت علیهم السلام است که ترکیبی زیبا از عشق و دلدادگی و اعتقاد و ایمان را به نمایش می گذارد و خوشا به حال کسانیکه در این حرکت بزرگ، کوس رسوایی جریان تکفیری و فرزندان ناپاک داعشی آل سعود را به صدا در آوردند و یا لَیتَنا کُنّا مَعَکُم

موفقیت های پی در پی جبهه مقاومت در عراق ، سوریه و یمن، سردمداران استکبار ، حکام خود فروخته برخی کشورهای منطقه و مزدوران آنها را وحشت زده کرده است و بار دیگر برهمگان آشکار شد که با دشمن گرگ صفت، مذاکره کردن، بی فایده است و تنها راه برون رفت از بحرانهای منطقه ای، مقاومت و پایداری است.چه آنچه تاکنون به دست آمده، حاصل رشادت رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم است نه مذاکرات چند ساله و لبخندهای دیپلماتیک!!

عزیزان ، همکاران، ملت شهید پرور ایران!

امروز روز حماسه و ایثار در استان اصفهان نامگذاری شده است. در چنین روزی، در ۳۴ سال پیش، پیکر مطهر ۳۷۰ شهید دفاع مقدس بر دوش مردم استان اصفهان در میدان امام(ره) اصفهان تشییع شد و همزمان هزاران نفر عازم جبهه شدند. این یکی از جلوه ها و نقش استان اصفهان در انقلاب اسلامی است.

عزیزان!

نسخه ی شفا بخش جهاد کبیر در عرصه سیاسی و نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی، شفابخش همه مشکلات در عرصه سیاسی و اقتصادی کشور است و همه باید همه منابع کشور را در این راستا بسیج و مهیا کنیم. ما امروز به مدیریت جهادی و بسیجی در کشور نیازمندیم. استعدادهای انسانی سرشار، منابع زیر زمینی زیاد، کمی از خودگذشتگی می خواهد، کمی دلسوزی و فداکاری می خواهد تا فشار بر مردم کمتر شود.

جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم!

جنابعالی به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور هستید. بنده ناراحتم از این جهت که جنابعالی دستور می دهید، مطلبی را در جمع مردم بیان می کنید، ولی زیر مجموعه عمل نمی کند.

جنابعالی ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ در جمع مردم استان اصفهان فرمودید زاینده رود حق مسلم همه ماست و کاری خواهیم کرد که با همت شما و وحدت و یکپارچگی زاینده رود، زنده رود ، زاینده بماند و خشک نشود، اما به شما خبر دهم، خشک شدن زاینده رود در آستانه ی دو سالگی است و نه تنها زاینده رود، زنده رود نشد بلکه با این روندی که هست و اقداماتی که بنا هست انجام دهند، برداشت های غیر قانونی و غیر شرعی که بنا هست انجام دهند، در آینده نزدیک ۵ میلیون نفر جمعیت استان اصفهان آب مورد نیاز خود را از سوپر مارکت ها باید خریداری کنند. در حالی که برای زنده شدن زاینده رود راهکار اجرایی وجود دارد ولی قدمی در این جهت برداشته نشده است. فقط بدانید کشاورزان دشت برخوار، شرق و غرب اصفهان که تنها ممر درآمدشان کشاورزی است مدتهاست غصه دارند.

آقای رئیس جمهور محترم!

به حق فرمودید که نخواهیم گذاشت این همه جوان بیکار در مقابل خانواده و فرزندان شرمنده باشند.

آقای رئیس جمهور!

دستور دهید یک نهاد دانشگاهی یا غیر دولتی یک بررسی میدانی و یا یک نظر سنجی علمی از خود جوانان جویای کار انجام دهند و به جنابعالی گزارش دهند، و به مردم گزارش بدهید که وعده جنابعالی در این جهت محقق شده یا خیر.

آقای رئیس جمهور!

همین جا به شما خبر بدهم در این وانفسای بودجه که می گوییم بودجه جاری کشور کم هست، در همین ۳۰ روز گذشته بیش از ۸۰۰ اداره جدید در شهرستان های کشور تأسیس گردید.

آیا خبر دارید در لایحه دولت در برنامه ششم بنا بود ۴۰۰ اداره دیگر در شهرستان ها ایجاد شود؟

این در حالی است که ما مرتب دم از چابک سازی و کوچک سازی دولت می زنیم اما این ۱۲۰۰ اداره جدید یعنی ۱۲۰۰ ساختمان، یعنی بیش از دو هزار نفر نیرو.

آقای رئیس جمهور!

اگر اراده کنید می توانید یک کمیته حقیقت یابدر خصوصحقوق های نا عادلانه تشکیل دهید، که از یک طرف برخی همین الان مدیرانی هستند که بالای ۴۰ میلیون تومان در ماه حقوق می گیرند، این ها بررسی کنند. از طرفی به وضعیت مستمری بگیران تأمین اجتماعی که کارگر هستند و آدم های ضعیفی هستند و دیگر بازنشستگان رسیدگی کنید که برخی تا ۲۷۰ هزار تومان در ماه حقوق می گیرند. در این حقوق ها اعتدال ببخشید.

والله در کشور پول زیاد است منابع زیاد است ولی ما اراده ای برای مدیریت این مباحث نداشته ایم.

آقای رئیس جمهور!

۲ سال است به یکی از وزرای شما می گویم در قراردادهای دو قلو ۶۷۰ میلیارد تومان از بیت المال ارزان فروشی صورت گرفته، ولی چرا نمی خواهند یا نمی توانند تصمیم بگیرند. بنده هر چه تلاش کردم به نتیجهای نرسیدم.

از آقای جهانگیری معاون اول محترم رئیس جمهور، آقای آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی، آقای نعمت زاده وزیر محترم صنعت، معدن وتجارت که وقت گذاشتند واز دستاوردهای صنعت هوایی این کشور در شاهین شهر بازدید کردند و آشنا شدندتشکر میکنم. منتظر هستیم که نتایجش را مردم ببینند.

از حرکت جهادی آقای جانباز مدیر عامل آب و فاضلاب کشور تشکر می کنم. انتظار دارم یک اقدام دیگری برای کسانی که ۱۸ سال است پول مربوط به انشعاب فاضلاب را به آب و فاضلاب پرداخت کرده اند اقدام کنند و این مشکل را حل کنند

والسلام علیکم و رحمت الله