مسابقات قرآن مفلحون ویژه روستائیان اصفهان برگزار شد

2016-11-14
89 بازدید

دومین دوره مسابقات قرآنی مفلحون با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و معارف قرآن و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در توسعه فعالیت‌های قرآنی و همچنین شناسایی و تشویق فعالان قرآنی مناطق محروم و روستائیان، توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری دفتر امور روستایی استانداری اصفهان برگزار شد. این مسابقات ویژه […]

download

دومین دوره مسابقات قرآنی مفلحون با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و معارف قرآن و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در توسعه فعالیت‌های قرآنی و همچنین شناسایی و تشویق فعالان قرآنی مناطق محروم و روستائیان، توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری دفتر امور روستایی استانداری اصفهان برگزار شد.

این مسابقات ویژه خواهران و برادران رده‌ سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در دو رشته حفظ و قرائت برگزار شد.

در این دوره از مسابقات محسن طهماسبی از میمه، محمود براتی از تیران و کرون و محسن کریمی از دهاقان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در رشته قرائت بالای ۱۶ سال کسب کردند.

در رشته قرائت زیر ۱۶ سال نیز آقایان رسول صائبی از تیران و کرون، محمد کرمی از دهاقان و محمد نادری از سمیرم حائز رتبه شدند.
در رشته حفظ برادران نیز محسن رحیمی از نجف آباد در مقطع بالای ۱۶ سال و محمدحسین شفاعت از گلپایگان، محمدمهدی حیدری از کاشان و علی صفری از سمیرم موفق به کسب امتیاز شدند.

خواهران معصومه امینی از نجف آباد، نرجس شمسی از شهرضا و سکینه محمدی از کاشان نیز در رشته حفظ بالای ۱۶ سال و زینب‌السادات موسوی از لنجان، فاطمه مهدی‌زاده از آران و بیدگل، مطهره براتی از بخش بن رود و زهرا بلالی از شهرضا در مقطع زیر ۱۶ سال کسب رتبه کردند.