چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ / Wednesday, 9 November, 2016

2016-11-09
112 بازدید

طلایی: برخی شورای شهر را با یک باشگاه سیاسی اشتباه گرفته‌اند به گزارش فردا، جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران که به بررسی الزامات بودجه سال ۹۶ اختصاص داشت با سخنان حاشیه ای احمد حکیمی پو ر درباره پرونده املاک به تشنج کشیده شد. درهمین رابطه خبرنگار ما با مرتضی طلایی، نائب رئیس شورای […]

طلایی: برخی شورای شهر را با یک باشگاه سیاسی اشتباه گرفته‌اند

به گزارش فردا، جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران که به بررسی الزامات بودجه سال ۹۶ اختصاص داشت با سخنان حاشیه ای احمد حکیمی پو ر درباره پرونده املاک به تشنج کشیده شد. درهمین رابطه خبرنگار ما با مرتضی طلایی، نائب رئیس شورای شهر، گفتگویی را انجام داده که وی چنین اتفاقاتی را در شورا زشت خوانده است.
این عضو شورای شهر پیرامون تشنجی که در سیصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران میان برخی از اعضا روی داد یادآور شد: عده ای شورای شهر را با یک باشگاه سیاسی و حزب سیاسی خود اشتباه گرفته اند و گمان می کنند اینجا یک باشگاه سیاسی و باشگاه احزاب است.
وی با بیان اینکه برخی بیش از آنکه به فکر حل مشکلات مردم و تصمیم گیری ها و رفع مشکلات شهر باشند، بیشتر به منازعه و طرح موضوعاتی می پردازند که جنجال برانگیز و مشکل ساز است؛ افزدود: این افراد سوژه ای را پیدا می کنند و بنابر آن سوژه سفره ای را پهن کرده و بی مورد چالش های سیاسی ایجاد می کنند.

۹۱۸۳۱۷b5