عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی ‘ گلستانِ ‘ شهر میمه آغاز شد

2016-11-05
254 بازدید

به گزارش ایرنا، ‘ علی یزدانی ‘ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر جمعه در مراسم کلنگ زنی این شهرک صنعتی گفت: مرحله نخست احداث شهرک صنعتی گلستان در مساحت ۳۰ هکتار در منطقه ‘ ونداده ‘ از توابع بخش میمه اجرا می شود. معاون وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: این ناحیه صنعتی […]

۸۲۲۹۴۶۱۲-۷۱۱۴۵۴۵۶-۱

به گزارش ایرنا، ‘ علی یزدانی ‘ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر جمعه در مراسم کلنگ زنی این شهرک صنعتی گفت: مرحله نخست احداث شهرک صنعتی گلستان در مساحت ۳۰ هکتار در منطقه ‘ ونداده ‘ از توابع بخش میمه اجرا می شود.
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: این ناحیه صنعتی می تواند در آینده ای نزدیک منجر به اشتغال بیش از یک هزار نفر نیروی کار شود .
وی بیان کرد: یکی از برنامه های سازمان صنعت معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی ایران فراهم ساحتن زیرساخت های لازم برای توسعه صنعت است .
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: بیش از ۹۵۲ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که از این تعداد ۷۴ شهرک در استان اصفهان قرار دارن.
وی اضافه کرد: زمینه سرمایه گذاری در بخش صنعت در شهرستان شاهین شهر و میمه و بخصوص بخش میمه به دلیل وجود زیرساخت های لازم از جمله وجود جاده ترانزیتی شمال به جنوب کشور و نزدیکی به فرودگاه و وجود نیروی انسانی باتجربه، فراهم است.
تاکنون ۶۸ ناحیه و شهرک صنعتی در استان اصفهان راه اندازی شده که شامل ۴۱ شهرک و ۲۷ ناحیه صنعتی است.
استان اصفهان دارای هفت شهرک صنعتی خصوصی در شاهین شهر، گلپایگان، کاشان، لنجان و اصفهان است.
وسعت شهرک ها و نواحی صنعتی استان را ۱۲ هزار هکتار است که با احتساب مساحت شش شهرک صنعتی خصوصی این گستره به ۱۷ هزار هکتار خواهد رسید .
بخش میمه از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه در ۱۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.