تشکیل جلسه ی هیئت مدیره ی سرای سالمندان میمه

2016-10-24
114 بازدید

نظر باینکه فرایند صدور پروانه ی فعالیت سرای سالمندان میمه انجام و این مرکز بزودی فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد جلسه ی هیئت مدیره ی سرای سالمندان میمه در محل این مرکز برگزار گردید . در این جلسه مقرر گردید نیروی انسانی مورد نیاز مرکز بر طبق دستورالعملهای مربوطه تامین گردد و در مورد […]

photo_2016-10-24_06-00-36

نظر باینکه فرایند صدور پروانه ی فعالیت سرای سالمندان میمه انجام و این مرکز بزودی فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد جلسه ی هیئت مدیره ی سرای سالمندان میمه در محل این مرکز برگزار گردید . در این جلسه مقرر گردید نیروی انسانی مورد نیاز مرکز بر طبق دستورالعملهای مربوطه تامین گردد و در مورد نیروهای خدماتی و اداری از افراد آموزش دیده و داوطلب استفاده گردد . در همین رابطه مقرر گردید خانم زمانی حداکثر ظرف ۱۵ روز آینده نسبت به فراخوان و جذب نیروهای متخصص اقدام نماید .

photo_2016-10-24_05-59-55

برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی برای افراد جذب شده و تهیه ی تجهیزات پزشکی مورد نیاز بر اساس دستورالعملهای تجهیز این مراکز توسط آقای خسرو توکل از دیگر مصوبات جلسه ی هیئت مدیره بود . بر اساس این گزارش جلسات هیئت مدیره هر دو هفته یکبار و در روزهای پنجشنبه ساعت ۱۶/۳۰ در مرکز خانه ی سالمندان میمه تشکیل می گردد .