دیدار مدیران شهرک صنعتی نگین با بخشدار میمه

2016-10-17
234 بازدید

دیدار مدیر جدید و اعضای هیئت امنای شهرک صنعتی نگین با بخشدار روز گذشته مهندس وطنخواه مدیر جدید شهرک صنعتی نگین به همراه شهبازی و کریمیان  از اعضای هیئت امنای شهرک با  آذرپی بخشدار میمه دیدار کردند. در این دیدار  آذرپی ضمن عرض تبریک به آقای وطنخواه از اعضای هیئت امنای شهرک هم به خاطر […]

photo_2016-10-17_14-09-17

دیدار مدیر جدید و اعضای هیئت امنای شهرک صنعتی نگین با بخشدار
روز گذشته مهندس وطنخواه مدیر جدید شهرک صنعتی نگین به همراه شهبازی و کریمیان  از اعضای هیئت امنای شهرک با  آذرپی بخشدار میمه دیدار کردند. در این دیدار  آذرپی ضمن عرض تبریک به آقای وطنخواه از اعضای هیئت امنای شهرک هم به خاطر انتخاب شایسته ی مهندس  وطنخواه به عنوان مدیر که سابقه درخشانی در عرصه مدیریت در زمان تصدی پست شهرداری در شهرهای مختلف استان دارد ، تقدیر نمود.

photo_2016-10-17_14-09-02

در این جلسه به بررسی مشکلات موجود در شهرک پرداخته شدمشکلاتی از قبیل جمع آوری ضایعات و نخاله ها در اطراف شهرک و پاکسازی مسیل رودخانه شهرک،بحث زیباسازی و آسفالت وجدولگذاری و همچنین زیباسازی و احداث ورودی و خروجی شهرک و دیگر مشکلات موجود در شهرک بحث و تبادل نظر گردید. همچنین بخشداری آمادگی خود را به منظور همکاری با مدیر و اعضای هیئت امنای شهرک برای رفع مشکلات و سروسامان دادن به شهرک صنعتی نگین اعلام کرد.
روابط عمومی بخشداری میمه