دهمین دوره ی رالی خانوادگی در مسیر میمه

2016-09-28
44 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دهمین دوره مسابقات رالی جانبازان و ایثارگران استان اصفهان به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان و پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، برگزار می‌شود. هدف اصلی برگزارکنندگان این دوره از مسابقات، توجه به موضوع ارتقای فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین […]

۱۳۹۵۰۷۰۶۰۰۰۸۲۸_photoa

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دهمین دوره مسابقات رالی جانبازان و ایثارگران استان اصفهان به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان و پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، برگزار می‌شود.

هدف اصلی برگزارکنندگان این دوره از مسابقات، توجه به موضوع ارتقای فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین به شمار می‌رود و با توجه به این موضوع، پویش مردمی ترافیک اصفهان به حمایت از اجرای این مسابقات پرداخته است.

مسابقات از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۸ مهرماه با حضور خانواده‌های شرکت کننده در این رالی برگزار می‌شود و اتومبیل‌رانان باید مسیر اصفهان – دولت‌آباد – گز – شاهین‌شهر ـ میمه ـ گلپایگان ـ خوانسار – فریدن و چادگان را طی کنند.

به گفته مسؤولان؛ برگزاری رالی خانوادگی، این مسابقات به منظور افزایش فرهنگ ترافیک در اصفهان رالی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به شمار می‌رود.

در این مسابقات خودروهای شرکت کننده با فاصله زمانی معینی وارد مسیر مسابقه می‌شوند و در تمام شهرستان‌های مذکر با اجرای برنامه‌های متنوع و فرهنگی مورد استقبال قرار می‌گیرند.

در این دوره از رالی، ۱۲۰ خانواده از جانبازان و معلولان استان از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق خود ثبت نام کرده‌اند و قبل از آغاز این رقابت در کلاس یک روزه نقشه‌خوانی مسیر مسابقه برای شرکت کنندگان تبیین می‌شود.

در پایان این مسابقات با احتساب امتیازات به دست آمده برگزیدگان این دوره توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی و تجلیل خواهند شد.