نامه منتشر نشده حزب موتلفه به روحانی

2016-09-24
123 بازدید

حبیبی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامه منتشر نشده حزب موتلفه اسلامی به حجت‌الاسلام روحانی در سال اول ریاست جمهوری وی گفت: ما در سال اول ریاست جمهوری آقای روحانی در نامه‌ای که متن آن تاکنون منتشر نشده به صورت خصوصی در این نامه کارهای دولت را دو بخش کردیم و به ایشان […]

images
حبیبی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامه منتشر نشده حزب موتلفه اسلامی به حجت‌الاسلام روحانی در سال اول ریاست جمهوری وی گفت: ما در سال اول ریاست جمهوری آقای روحانی در نامه‌ای که متن آن تاکنون منتشر نشده به صورت خصوصی در این نامه کارهای دولت را دو بخش کردیم و به ایشان گفتیم که به نظر ما، شما در برخی موضوعات موفقیت داشته‌اید و در یکسری موضوعات نیز نقاط ضعف دارید. البته پیشنهاداتی را نیز به ایشان ارائه کردیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: بنده معتقدم اینکه عده‌ای طرفدار مطلق بی‌چون و چرای دولت و یک عده ای مخالف بی‌چون و چرای دولت و عده‌ای نیز بی‌تفاوت باشند به هیچ وجه صحیح نیست. بلکه معتقدم دولت مشغول فعالیت است و منصفانه‌ترین نوع برخورد با دولت این است که نقاط مثبت آنها را اعلام، تشویق و پشتیبانی کنیم و نقاط منفی را نیز به منظور اصلاح امور نه به منظور مچ‌گیری و خدشه‌دار کردن اعلام کنیم.