زنگ مهر در مدرسه ی دخترانه ی پروین میمه نواخته شد

2016-09-24
431 بازدید

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید امسال با شعار مهر را با مهر آغاز کنیم اقدام با امید عمل با تدبیر در بخش میمه با حضور حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه  آذرپی بخشدار  ،،روح الامین ریاست  اداره آموزش و پرورش منطقه میمه و تعدادی از مسئولین و کارکنان ادارات، اعضای محترم شورای اسلامی شهر میمه، فرماندهی […]

photo_2016-09-24_12-55-26

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید امسال با شعار مهر را با مهر آغاز کنیم اقدام با امید عمل با تدبیر در بخش میمه با حضور حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه  آذرپی بخشدار  ،،روح الامین ریاست  اداره آموزش و پرورش منطقه میمه و تعدادی از مسئولین و کارکنان ادارات، اعضای محترم شورای اسلامی شهر میمه، فرماندهی انتظامی بخش وفرماندهان حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) و شهید مفتح وجانبازان سرافراز بخش در مدرسه دخترانه پروین اعتصامی شهر میمه نواخته شد.

photo_2016-09-24_12-56-40

در این مراسم جناب آقای آذر پی،حجت الاسلام والمسلمین زمانی و آقای روح الامین هر کدام به طور جداکانه هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید را تبریک و برای دانش آموزان و معلمان سالی سرشار از تلاش و امید و سربلندی را آرزو کردند.

photo_2016-09-24_12-56-00

همچنین در این مراسم جناب آقای یعقوبیان از جانبازان سرافراز بخش میمه خاطراتی از زمان جنگ تحمیلی بیان کردند. در پایان مراسم زنگ مهر، زنگ مقاومت و زنگ سرشماری نفوس و مسکن توسط مسئولین به صدادرآمد.

روابط عمومی بخشداری میمه