گزارش ستاد نماز جمعه ی وزوان – ۹۵/۷/۲

2016-09-24
72 بازدید

نماز با شکوه جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی بخش میمه در مسجد جامع شهر وزوان برگزار گردید . خطیب جمعه ی شهر وزوان در آغاز خطبه ی اول نماز با حمد و سپاس الهی و سفارش به تقوی گفت : در هر شرایطی انسان باید پیرو پیامبر و اولی الامر […]

cimg2452

نماز با شکوه جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی بخش میمه در مسجد جامع شهر وزوان برگزار گردید . خطیب جمعه ی شهر وزوان در آغاز خطبه ی اول نماز با حمد و سپاس الهی و سفارش به تقوی گفت : در هر شرایطی انسان باید پیرو پیامبر و اولی الامر باشد .

cimg2460

خداوند برای انسان ها برنامه ی زندگی فرستاده است . وی افزود : هر کس که زمام امور را به دست گرفت اولی الامر نیست و نباید از او پیروی کرد . اولی الامر کسی است که شرایط لازم را داشته باشد . همان راهی را که پیامبر دارد باید امام معصوم داشته باشد تا پیروی از او واجب شود . امام جمعه ی بخش میمه در ادامه با توجه به اهمیت غدیر گفت :

cimg2464

هر انسانی وظیفه دارد پیروی از ولایت را تا روز قیامت مورد تاکید قرار دهد . وی یادآور شد : منظور از ولایت محبت نیست . غدیر یک جریان مداوم و سرنوشت ساز تا قیامت است . غدیر پیوند رسالت و امامت و پرچم مسلمانهاست .

cimg2469

خطیب جمعه ی وزوان تاکیبد کرد که اگر غدیر درست درک شده بود امروز شاهد اینهمه تفرقه و دشمنی در دنیای اسلام نبودیم . وی افزود امامت بعنوان ستون فقرات جامعه محسوب می شود و برای همین امروزه بیشترین تهدیدها و شبهه ها در مورد ولایت فقیه است ولی بدانند که بی فایده است زیرا خداوند خود نگهدار دین خودش می باشد .

cimg2482

خطبه ی دوم نماز جمعه ی شهر وزوان با حمد و ثنای الهی و درود و صلوات بر معصومین علیهم السلام آغاز شد . وی اظهار امیدواری کرد که از ایام پایانی ماه ذی الحجه  و ولادت امام موسی کاظم و روز مباهله و تکریم خانواده و نزول سوره ی هل اتی استفاده ی بیشتری ببریم .

cimg2485

حجت الاسلام زمانی یادآور شد : نماز جمعه محل بیان مصالح و مقدرات کشور و جامعه است و تحلیل گران در زمان جنگ و زمان بازسازی بیشترین تاثیر را از نماز جمعه می دانند و حرف سخنگوی دولت در خصوص طرح موضوعی در نماز جمعه بی پایه و بی اساس است .

cimg2486

امام راحل فرمودند : نماز جمعه در راس امور است . وی تاکید کرد که نماز جمعه حامی دولت و مردم است و اگر مطلبی مطرح می شود در جهت سازندگی است . امام جمعه ی بخش میمه همچنین از حضور و سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل تجلیل کرد .

cimg2453

وی در خاتمه هفته ی دفاع مقدس را نماد ایستادگی ملت در مقابل تجاوز دانست و بر حضور صادقانه در سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ تاکید کرد و با توجه به بازگشایی مدارس اظهار امیدواری کرد که با همکاری اولیا و مربیان مدارس شکوفایی استعدادهای دانش آموزان ادامه داشته باشد .

cimg2493

خلاصه ی خطبه ها – علی عاصمی پور

تصاویر ایمان خوش باطن

مکبر – محسن روستا

cimg2455
پذیرایی از نمازگزاران بمناسبت هفته ی دفاع مقدس