دانش آموزان ، اردوی لای بید و میزبانی شایسته ی شهرداری این شهر

2016-09-21
154 بازدید

چند سالی است که در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول برای دانش آموزان جدیدالورود جشن شکوفه ها می گیرند و این دانش آموزان یک روز زودتر از سایر دانش آموزان با حضور در آموزشگاه ، با مقررات و ضوابط و محیط آموزشگاه جدیدشان آشنا می شوند . اما کلاس دهمی ها به خاطر شرایط سنی شان […]

ordu-3

چند سالی است که در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول برای دانش آموزان جدیدالورود جشن شکوفه ها می گیرند و این دانش آموزان یک روز زودتر از سایر دانش آموزان با حضور در آموزشگاه ، با مقررات و ضوابط و محیط آموزشگاه جدیدشان آشنا می شوند . اما کلاس دهمی ها به خاطر شرایط سنی شان جشن شکوفه ها ندارند در حالی که آشنایی با مربیان و قوانین مدرسه لازم و ضروری است .

ordu-17

دبیرستان دکتر علی شریعتی میمه طی برنامه ای ابتکاری دانش آموزان کلاس دهمی را به اردو برد. از قدیم می گویند دوست را باید در سفر شناخت و هدف از برگزاری این اردو هم آشنایی با روحیات دانش آموزان  و تبیین قوانین آموزشگاه در محیطی شاد بود.

ordu-1

مقصد سفر، شهر لای بید و میزبانمان شهرداری لای بید بود . پس از رسیدن به این شهر با راهنمایی آقای چوپانی از کارمندان شهرداری لای بید به منطقه گردشگری دره قاضی رفتیم .

ordu-2

محیطی سرسبز و زیبا با میزبانی مهربان . آقای توکلی که خود از دانش آموزان قدیمی دبیرستان شریعتی میمه بودند از معلمان و مدیران قدیمی این آموزشگاه به نیکی یاد کرده و با دعوت از بچه ها برای صرف محصولاتشان به همه درس بخشندگی دادند.

ordu-4

بازی و تفریح در میان درختان و کوهنوردی در کوه مجاور مزرعه از تفریحات دانش آموزان در ساعات حضور در دره قاضی بود.

ordu-5

با نزدیک شدن ظهر به لای بید برگشته و با هماهنگی شهرداری در سالن ورزشی لای بید مستقر شدیم.

ordu-6

دانش آموزان بر اساس علاقه شان به بازی های فوتبال و والیبال مشغول شدند.

ordu-9

با فرارسیدن وقت شرعی ظهر، نماز ظهر و عصر توسط دانش آموزان اقامه شد. پس از صرف ناهار ، ساعت ۳ به سمت استخر حرکت کردیم .

ordu-11

شنا در استخری بهداشتی و زیبا با امکاناتی شامل سونای خشک ، سونای بخار ، جکوزی ، استخر کودکان نقطه پایان اردوی کلاس دهمی ها بود.

ordu-16

در پایان ضمن تشکر از اداره آموزش و پرورش و خانه معلم به خاطر همکاری در تامین ناهار و وسیله ایاب و ذهاب از پرسنل محترم شهرداری لای بید به ویژه شهردار محترم و جناب آقای نوروزی کمال تشکر و قدردانی را داریم .