حاجی : اشکالات درباره قراردادهای نفتی هنوز باقی مانده است.

2016-09-18
100 بازدید

نمایندهٔ مردم شاهین‌شهر , و میمه در مجلس گفت: اشکالات درباره قراردادهای نفتی هنوز باقی مانده است. به گزارش تسنیم، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عصر امروز(یکشنبه ۲۸ شهریور) در همایش “خسارت محض” که در محل حوزه هنری برگزار شد، ضمن انتقاد از چارچوب و الگوی قراردادهای نفتی، اظهار داشت: […]

۲۰۱۵-۰۶-۱۴_۲۳۳۵۲۷

نمایندهٔ مردم شاهین‌شهر , و میمه در مجلس گفت: اشکالات درباره قراردادهای نفتی هنوز باقی مانده است.

به گزارش تسنیم، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عصر امروز(یکشنبه ۲۸ شهریور) در همایش “خسارت محض” که در محل حوزه هنری برگزار شد، ضمن انتقاد از چارچوب و الگوی قراردادهای نفتی، اظهار داشت: در هیچ دولتی سابقه نداشته که یک موضوعی که در هیئت وزیران مصوب شده ۷ بار اصلاحیه خورده باشد.

وی افزود: بارها و بارها درباره شفاف‌سازی قراردادهای نفتی از مسئولان ذیربط درخواست کردیم که پاسخ سوالات ما را بدهند؛ چرا وزیر نفت و معاونان‌شان پاسخ‌گو نیستند و در هیچ مناظره‌ای شرکت نمی‌کنند؟ و چرا کارشناسان متعهد وزارت نفت استعفا داده‌اند؟

نمایندهٔ مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مصوبه هیئت دولت در تاریخ هفتم مرداد ۹۵ می‌گوید پیوست‌های این قرارداد که درباره بازدارندگی است باید به تصویب شورای عالی امنیت ملی برسد؛ چرا اطلاعات میدان نفتی آزادگان را به شرکت توتال داده‌اید؟

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه برخی از نزدیکان دولت می‌گویند اشکالات این قرارداد برطرف شده است، گفت: اشکالات درباره قراردادهای نفتی هنوز باقی مانده و اینکه در رسانه‌ها گفته می‌شود اشکالات برطرف شده بخش عمده آن کذب است.