حاجی : شعارهای روحانی عملی نشد

2016-09-13
72 بازدید

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی درباره نامه برخی نمایندگان مجلس به رئیس جمهور درباره تخلفات برادرش «حسین فریدون» و عدم پاسخگویی روحانی به این نامه، اظهار کرد: کماکان رئیس جمهور هیچ پاسخی در جوابیه نامه نمایندگان مجلس نداده است. وی افزود: این‌گونه حمایت‌ها و […]

img_8913-copy

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی درباره نامه برخی نمایندگان مجلس به رئیس جمهور درباره تخلفات برادرش «حسین فریدون» و عدم پاسخگویی روحانی به این نامه، اظهار کرد: کماکان رئیس جمهور هیچ پاسخی در جوابیه نامه نمایندگان مجلس نداده است.

وی افزود: این‌گونه حمایت‌ها و عدم شفافیت توسط رئیس جمهور به ضرر دولت است. چراکه مردم فهیم ما این موضوعات را به خوبی رصد می‌کنند و منتظر اقدام هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دولت در آستانه انتخابات به‌صورت محافظه‌کارانه تمام فکر خود را معطوف به انتخابات ریاست جمهوری کرده است، گفت: موضوع حقوق‌های نجومی، رکود، شرایط حاد اقتصادی و تخلفات برخی اشخاص منتسب به دولت، همه نشان از عملکرد ضعیف دولت امید و تدبیر است.

حاجی‌دلیگانی در ادامه تصریح کرد: قریب به چهار سال از عمر این دولت گذشت و شعارهای روحانی عملی نشد. اگرچه در بعضی مسائل هم نباید چشمان را بست و اتفاقات خوب را نادیده گرفت، اما در کلیات آنچه که مردم تقاضا داشتند، اتفاق نیفتاد.

وی تأکید کرد: دولت باید به دور از هرگونه حواشی سیاسی و انتخاباتی تا لحظه آخر به‌ فکرمشکلات مردم و کشور باشد و بحران‌های اقتصادی را که هم‌ اکنون گریبانگیرملت شده، برطرف کند.