گزارش نماز عید قربان در مسجد جامع میمه

2016-09-12
291 بازدید

نماز با شکوهعید سعید قربان به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی بخش میمه در مسجد جامع این شهر اقامه گردید . خطیب نماز عید در خطبه ی اول نماز که پس از اقامه ی دو رکعت نماز عید ایراد می شد گفت :  یکی از پیامهای این عید و قربانی کردن و سنت ابراهیم […]

img_1752

نماز با شکوهعید سعید قربان به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی بخش میمه در مسجد جامع این شهر اقامه گردید .

img_1747

خطیب نماز عید در خطبه ی اول نماز که پس از اقامه ی دو رکعت نماز عید ایراد می شد گفت :  یکی از پیامهای این عید و قربانی کردن و سنت ابراهیم علیه السلام ، پیام اطاعت پذیری است .

img_1743

مسلمانان وظیفه دارند این پیام را به گوش جان بشنوند و در برابر اوامر الهی تابع و اطاعت پذیر باشند . در راه رسیدن به هدف سختی ها را تحمل کنند و از مشکلات مختلف نهراسند .

img_1746

حجت الاسلام زمانی در خطبه ی دوم نماز پس از درود و صلوات بر معصومین علیهم السلام یاد قربانیان حادثه ی منا را گرامی داشت و اقدام آل سعود در جلوگیری از انجام حج ابراهیمی بسیاری از مسلمانان را از مصادیق بارز ” صد عن سبیل الله ” دانست و تاکید کرد که دنیای اسلام باید در مقابل تفکر انحرافی وهابیت موضع داشته باشد .

img_1748

امام جمعه ی بخش میمه در قسمت دیگری از خطبه ی دوم خواهان برخورد مسئولان با مفاسد اقتصادی شد و برخورد سیاسی با این پدیده ی شوم و یارگیری در این جریان ناسالم را مذموم و زشت خواند . حجت الاسلام زمانی در پایان خطبه ی دوم نماز خواستار هماهنگی امور فرهنگی در شهر میمه شد و نتیجه بخش بودن هماهنگی در امور مختلف را یادآور شد .

 

img_1760
img_1764

امیر حسین صادق – تصویر بردار نماز عید سعید قربان