آقای حاجی ، شما هم بیمارستان میمه را فراموش کرده اید؟

2016-09-06
113 بازدید

خبر زیر روی خروجی سایت حماسه سازان ، سایت متعلق به آقای حاجی قرار گرفته است و در جلسه ی مجمع نمایندگان استان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مطالب خرد و کلان برخوار و شاهین شهر مطرح گردیده اما متاسفانه بیمارستانی که در فاصله ی ۸۰ کیلومتری مرکز شهرستان باید کار خدمات دهی به […]

علامت-سوال

خبر زیر روی خروجی سایت حماسه سازان ، سایت متعلق به آقای حاجی قرار گرفته است و در جلسه ی مجمع نمایندگان استان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مطالب خرد و کلان برخوار و شاهین شهر مطرح گردیده اما متاسفانه بیمارستانی که در فاصله ی ۸۰ کیلومتری مرکز شهرستان باید کار خدمات دهی به مردم محروم بخش میمه ، شهرهای جوشقان و کامو و حوادث روزافزون جاده ای را عهده دار باشد ، مورد بی اعتنایی کامل قرار گرفته است .  با اعتمادی که به عدالت نماینده ی محترم و تاکید ایشان بر توسعه ی متوازن دارم  بیشر حمل بر این می کنم که سایت حماسه سازان  به مصداق ” از دل برود هر آنکه از دیده برفت ”  بخش ” میمه ” را به دلیل بعد مسافت از قلم انداخته باشد . امیدوارم دفتر نماینده ی دوشهرستان در میمه و در روزگاری که بیمارستان حضرت محمد  در شرایط نابسامانی بسر می برد پاسخگوی این بی توجهی باشد . متن کامل خبر سایت حماسه سازان بدینشرح است :

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عصر امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برگزار شد؛ اظهار کرد: شهرستان برخوار علی‌رغم اینکه ۱۳۰ هزار نفر جمعیت و ۲۵ هزار اتباع بیگانه دارد؛ هنوز از طرح تحول نظام سلامت بهره‌ای نبرده و علت این مسئله هم نبود بیمارستان در این شهرستان است.

وی افزود: دستور ساخت بیمارستان صادر شده ولی هنوز عملیات عمرانی و اجرایی آن آغاز نشده است.

نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اعلام نارضایتی از پایین بودن خدمات بیمارستانی در شاهین‌شهر تصریح کرد: متأسفانه مشکل سی‌تی‌اسکن بیمارستان شاهین‌شهر هنوز حل‌نشده و بیمارستان گز نیز به تجهیزات درمانی مجهز نشده که باید در اولویت مسئولان قرار بگیرد.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: متأسفانه در شهرستان برخوار اتاق فرمان وجود ندارد و همین مسئله موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم شده که در همین زمینه ۵ نفر شکایت داشتیم که به دلیل همین مسئله فوت‌ کرده‌اند.

وی با گلایه از روند کند اداری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عنوان کرد: متأسفانه هماهنگی در زیرمجموعه دانشگاه به جهت انعکاس مواردی که با رییس دانشگاه هماهنگ شده و جهت پیگیری ابلاغ می‌شود وجود ندارد که این امر نیازمند هماهنگی بیشتر از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی با زیر مجموعه است تا در روند رسیدگی به مشکلات مردم که از طریق نمایندگان پیگیری می‌شود؛ تسهیل شود.

نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی از نبود داروخانه در درمانگاه خورزوق انتقاد کرد و گفت: مشکل داروخانه خورزوق حل‌نشده و نیازمند اقدامات سریع برای مرتفع شدن این مشکل درمانی است.

حاجی‌دلیگانی بیان کرد: سهمیه استخدامی در طرح تحول نظام سلام هنوز مشخص نیست؛ یعنی اینکه ما نمی‌دانیم چه تعداد نیرو استخدام و چند نفر به‌کارگیری شده‌اند که البته این مشکل در همه شهرستان‌ها وجود دارد.

وی افزود: هزینه‌های بهداشتی و درمانی ناشی از بزه‌ها و اعتیاد باید اعلام شود چراکه ۱ درصد ارزش‌افزوده از جیب فقرا برداشت و برای کسانی خرج می‌شود که باعث خرج‌تراشی برای سیستم هستند و لذا باید در این خصوص تدبیر لازم صورت پذیرد که در حق مردم اجحاف نشود.

نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعداد بالای جلسات آموزشی برای پزشکان، بیان کرد: جلسات آموزشی برای پزشکان زیاد است و وقتی مردم به بیمارستان مراجعه می‌کنند به آن‌ها گفته می‌شود که پزشک در جلسه است و همین موجب نارضایتی در مردم می‌شود.