درخواست تامین اعتبار برای فاضلاب شهرها و روستاها

2016-08-28
38 بازدید

،پنجشنبه ۹۵/۶/۴، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نمایندگی از رئیس جمهور و به مناسبت هفته دولت و برای افتتاح چند پروژه عمرانی و شهری وارد شاهین شهر شد و در آیین آغاز بهره برداری از این پروژه ها شرکت کرد. در این مراسم، نماینده مردم شریف شاهین شهر و میمه و برخوار در […]

حسینعلی-حاجی-۳-۳۰۰x233

،پنجشنبه ۹۵/۶/۴، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نمایندگی از رئیس جمهور و به مناسبت هفته دولت و برای افتتاح چند پروژه عمرانی و شهری وارد شاهین شهر شد و در آیین آغاز بهره برداری از این پروژه ها شرکت کرد.

در این مراسم، نماینده مردم شریف شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ضمن خوش آمدگویی به سردار دهقان و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به حاضرین در جلسه، اظهار داشت: ابتدا از سردار دهقان به خاطر موضع مثبت و سازنده ای که در خصوص استمرار پروژه ساخت همواپیما مسافربری در شرکت صنایع هسا داشتند، تشکر می کنم، چرا که این صنعت در ماههای اخیر به دلیل متوقف شدن پروژه مذکور دچار بحران شده بود و امیدواریم با این تصمیم رونق و فعالیت به آن برگردد و در عین حال آمادگی خودم را برای پیگیری تصمیمات وزارت دفاع برای رفع مسائل مرتبط با این موضوع در مجلس اعلام می کنم.

حسینعلی حاجی با بیان برخی مشکلات بازنشستگان پیش از سال ۸۶ به دلیل تفاوت دریافتی آنها با بازنشستگان پس از آن، گفت: کار مناسبی که شما به منظور ترمیم حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح با رساندن حقوقهای زیر ۱٫۵ میلیون تومان به این مبلغ، امیدواریم در رابطه با بازنشستگان مذکور نیز به نحو مقتضی اجرایی شود.

وی با اشاره به وجود دو مجموعه مسکونی ۱۸۰ و ۳۶۰ دستگاه در شاهین شهر که در مالکیت وزارت دفاع و مورد استفاده نیروی زمینی ارتش و دارای فضای بسیار فرسوده و تقریباً جنگ زده است، تصریح کرد: وضعیت کنونی این مجموعه ها در شأن پرسنل نیروهای مسلح نیست و تقاضا داریم با توجه به آمادگی شهرداری و شورای شهر و ارزش زمینهای این مجموعه ها، برای فضاسازی مناسب آنها تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

اختصاص زمین مناسب برای ایجاد فضای مورد نیاز کانونهای بازنشستگان نیروهای مسلح در شاهین شهر درخواست دیگر آقای حاجی بود که در این رابطه گفت: شاهین شهر، شهر بازنشستگان نیروهای مسلح است و با توجه به وجود کانونهای متعدد برای رسیدگی به امور این قشر و نداشتن فضای مناسب برای فعالیت، اختصاص زمین مناسب جهت ایجاد ساختمان مناسب برای این کانونها ضروری است.

وی در همین راستا خواستار ایجاد مجموعه رفاهی و تفریحی برای پرسنل فعال و بازنشسته نیروهای مسلح و خانواده های آنها در شاهین شهر شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان خطاب به وزیر دفاع گفت: ما از شما به عنوان نماینده رئیس جمهور چند خواسته داریم که تقاضای انتقال و پیگیری این خواسته ها را داریم. اول؛ صدور مجوز ماده ۲۱۵ متروی شاهین شهر به اصفهان که شهرداری و شورای شهر شاهین شهر آمادگی کامل برای اجرای آن را دارند. دوم؛ صدور مجوز پروژه ساخت ورزشگاه بزرگ شاهین شهر که با تأیید وزیر ورزش و جوانان اکنون در مرحله تأیید ریاست سازمان برنامه ریزی است. سوم؛ اجرایی شدن پروژه های فاضلاب شهرها و روستاهای منطقه با اختصاص بودجه مورد نیاز آنها. چهارم؛ اقدام عملی درخصوص استمرار پروژه هواپیمای مسافربری در شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا).