سیزدهمین شماره ی ماهنامه ی صبح میمه منتشر شد

2016-08-25
82 بازدید

سیزدهمین شماره ی ماهنامه ی صبح میمه با رویکرد جهانی شدن قنوات ، با شیب ملایم انتقادی از برخی مدیران ، روی پیشخوان روزنامه فروشی ها قرار گرفت و زودتر از آن جای خود را در فضاهای مجازی باز کرد . مدیر مسئول و صاحب امتیاز صبح میمه که سابقه ی سال ها کار رسانه […]

سیزدهمین شماره ی ماهنامه ی صبح میمه با رویکرد جهانی شدن قنوات ، با شیب ملایم انتقادی از برخی مدیران ، روی پیشخوان روزنامه فروشی ها قرار گرفت و زودتر از آن جای خود را در فضاهای مجازی باز کرد . مدیر مسئول و صاحب امتیاز صبح میمه که سابقه ی سال ها کار رسانه ای را در کارنامه ی خود دارد با یادداشت ” تو که نوشم نه ای نیشم چرایی ”  راهکار  ” ریش سفیدان ” فرماندار ،  برای حل آنچه ایشان اختلافات میمه و وزوان می داند را به نقد کشیده و اظهار تعجب کرده چرا در دوره ای که پای گفتمان در پیچیده ترین مسایل بین المللی باز شده است ما همچنان در ابتدای راه  و حل امور از طریق کدخدامنشی هستیم . محسن فخریان که عمری را هم به حشر و نشر با مدیران اجرایی سپری کرده است در ادامه علت تجویز راهکار ریش سفیدی را هم اینطور تبیین می کند ” مادامی که برخی از مسئولان ترس از دست دادن میز را دارند و یا از سر خوش خدمتی به عده ای و یا از سر نادانی دست به انجام هر اقدام و تصمیم نادرستی می زنند پر واضح است که توصیه به کدخدامنشی و ریش سفیدی راهکار می شود ” همین نویسنده در مطلبی دیگر با عنوان “شورای اداری محل استراحت و رفع تکلیف نیست “کمرنگ شدن انگیزه ی خدمت به مردم در شوراهای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه را مورد نقد و واکاوی قرار داده است . همچنین در این شماره جواد چهرازی رئیس اداره ی میراث فرهنگی و مدیر پایگاه قنوات استان اصفهان ، سعید ابوالقاسمی سردبیر ماهنامه  ، بخشدار میمه با ابراز نگرانی از بیکاری در این بخش و خانم دکتر مه سا متقی با معرفی کتاب “صد ساعت با فیدل از هراره تا تهران ” مطالب خواندنی دیگری را بر این رسانه ی پرطرفدار نوشتاری ، افزوده اند . با امید به اینکه نحسی عدد سیزده در رویکرد انتقادی ماهنامه در شماره ی سیزدهم ، دامان ماهنامه ی صبح میمه را نگیرد ، کاربران سایت صبح میمه را به مطالعه ی این شماره ، توصیه می کنیم .

sobhh (1) sobhh (2) sobhh (3) sobhh (4) sobhh (5) sobhh (6) sobhh (7) sobhh (8) sobhh (9) sobhh (10) sobhh (11) sobhh (12) sobhh (13) sobhh (14) sobhh (15) sobhh (16)