دکتر توکلی در اصفهان از خطر بزرگ برای انقلاب گفت

2016-08-24
43 بازدید

رئیس هیات مدیره سمن شفافیت و عدالت، با حضور در شهر اصفهان، با همراهی اعضای شورای مرکزی دیده بان در اصفهان ، با علما و مسئولان استان دیدار و گفتگو و همچنین در چند برنامه شرکت کرد. دکتر توکلی در این سفر، با دکتر زرگرپور استاندار و دکتر جمالی نژاد شهردار اصفهان، و همچنین با […]

n00004511-b

رئیس هیات مدیره سمن شفافیت و عدالت، با حضور در شهر اصفهان، با همراهی اعضای شورای مرکزی دیده بان در اصفهان ، با علما و مسئولان استان دیدار و گفتگو و همچنین در چند برنامه شرکت کرد. دکتر توکلی در این سفر، با دکتر زرگرپور استاندار و دکتر جمالی نژاد شهردار اصفهان، و همچنین با آیت العظمی مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان، و آیات ناصری و فقیه ایمانی از علمای برجسته اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس هیات مدیره سمن شفافیت و عدالت، در این دیدارها با تشریح برخی جزییات مفاسد در کشور و سازمان های نظارتی، سیستماتیک شدن فساد را خطر بزرگ برای انقلاب خواند و بر مجاهدت در راه مبارزه با فساد تاکید کرد. وی ضمن تشریح دلایل و مبانی و نحوه تشکیل سمن دیده بان شفافیت و عدالت، به معرفی اعضای موسس و هیات مدیره و تبیین نحوه کار سمن پرداخت و همچنین ضمن اعلام آغاز فعالیت سمن در اصفهان، اعضای شاخه اصفهان را به مسئولان معرفی کرد.

در این دیدارها، مسئولان و علمای اصفهان ضمن تقدیر از فعالیت های فسادستیزانه دکتر توکلی و سمن دیده بان، بر حمایت از اقدامات این تشکل مردم نهاد تاکید کردند. در همین راستا، استاندار با استقبال از فعالیت سمن برای همکاری و کمک به آن اعلام امادگی نمود .شهردار اصفهان هم در دیدار با دکتر توکلی، ضمن استقبال از این اقدام ارزشمند اعلام کرد که خود و مدیران وی در شهرداری تمام قد در خدمت اهداف سمن خواهند بود.

هشدارهای علمای اصفهان در دیدار با دکتر توکلی
آیت الله العظمی مظاهری فساد را در سه بخش اداری، اقتصادی و اخلاقی تقسیم و اظهار کرد: پس از انقلاب، کشور با همه مخاطرات گوناگونی که داشته راهش با خرق عادت هموار و طی شده است. ایشان موقعیت رهبری را در این شرائط بسیار خطیر ارزیابی نمود و گفت: از اطلاعات مربوط به مشکلات مهم در کشور، ما یکی می دانیم و رهبری ۱۰ تا می داند ولی در مقام سخن گفتن ایشان یکی می توانند بگویند و ما ده تا و این از ظرافت و پیچیدگی راهبری و مدیریت کلان کشور حکایت دارد. این مرجع دینی اظهار امیدواری نمودند که سمن بتواند گام های مثبتی در این جهت بردارد.