هفته ی دولت بقلم امام جمعه ی محترم بخش میمه

2016-08-23
42 بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم هفته دولت مبارک باد اللهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه تعز بهاالاسلام واهله شهادت مردان بزرگ دولت یعنی رجایی و باهنر به دست منافقین کوردل بهانه ای شد تا این ایام بنام هفته دولت رقم بخورد و یادی از آن تشنگان خدمت نماییم. هرچند دولتهای مختلفی بر سرکار آمده و […]

IMG_3431

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت مبارک باد

اللهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه تعز بهاالاسلام واهله

شهادت مردان بزرگ دولت یعنی رجایی و باهنر به دست منافقین کوردل بهانه ای شد تا این ایام بنام هفته دولت رقم بخورد و یادی از آن تشنگان خدمت نماییم. هرچند دولتهای مختلفی بر سرکار آمده و بعد از دوران ریاست جای خود را به دیگران داده اند اما نام شهیدان رجایی و باهنر همواره بر سر زبا ن هاست زیرا آنا ن مومن شجاع  و متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی بودند.

حضرت علی(ع) می فرماید پایداری دولت ها به برپا داشتن عدل  و داد می باشد.

بنابراین رمز پایداری دولتمردان حسن انجام وظیفه وخدمت صادقانه به مردم است که برای همیشه ماندگار و جاویدان خواهند شد.

نام نیکو گر بماند زآدمی        به کزو ماند سرای زرنگار

در مقابل هر گونه کوتاهیدر انجام وظیفه و یا استفاده ابزاری از ریاست و مدیریت عقوبت سختی خواهد داشت که علاوه برحق الناس خشم خداوند و بد نامی در بین مردم را بدنبال خواهد داشت.

درپایان ضمن تبریک هفته ی دولت و آرزوی توفیق برای دست اندر کاران این  نکته را یاد آوری می نماییم که عمرریاست بسیار کوتاه است اما شیرینی خدمت وانجام وظیفه ویا تلخی کوتاهی در خدمت به مردم بسیار طولانی خواهد بود لذا انتظار می رود دولت مردان و مسولان و کارگزا ران نظام جمهوری اسلامی  همواره خداوند را ناظر و شهیدان را شاهد و خود را وقف خدمتنمایند تا  سر بلند گردند و امید به تحقق دولت کریمه را بیشتر نمایند .

والسلام

زمانی گندمانی

امام جمعه بخش میمه