جلسه ی اخلاق و معارف در شهر لای بید برگزار شد

2016-08-20
90 بازدید

جلسه ماهانه معارف و اخلاق در تالار اجتماعات شهر لایبید برگزار شد در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، ابتدا رئیس شورای شهر لایبید گزارشی از وضعیت شهر ارائه کرد . سپس حجه الاسلام زمانی مطالبی پیرامون اهمیت اندیشیدن در آثار خلقت و پی بردن به قدرت خداوند متعال ایراد […]

IMG_2390

جلسه ماهانه معارف و اخلاق در تالار اجتماعات شهر لایبید برگزار شد

در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، ابتدا رئیس شورای شهر لایبید گزارشی از وضعیت شهر ارائه کرد . سپس حجه الاسلام زمانی مطالبی پیرامون اهمیت اندیشیدن در آثار خلقت و پی بردن به قدرت خداوند متعال ایراد نمود.

امام جمعه بخش میمه وجود معادن را نعمتهای بزرگ الهی دانستند و بر استفاده از آنها در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی تاکید نمودند.

IMG_2409

حجه الاسلام زمانی قدرشناسی از نعمتهای خداوند و رفتار متواضعانه و رعایت اخلاق را شرط موفقیت انسانها و دستیابی جامعه به امنیت و آرامش دانستند و با اشاره به نامه ۳۱ نهج البلاغه  بر روابط اجتماعی صحیح و رفتار مطابق با قرآن و عترت تاکید نمود. در ادامه از تلاشهای آقای اسماعیل زاده رئیس اداره راه بخش میمه تقدیر بعمل آمد و در پایان از طرح های تابستانی و اردوی جهاد شهر لایبید بازدید شد.

IMG_2405
IMG_2419