حاجی : دو برادر خانم ، داماد و فرزند وزیر فعال مایشا در وزارتخانه

2016-08-16
405 بازدید

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز با اشاره به واکنش وزارتخانه ها به اظهاراتش مبنی بر «اشغال پست‌های مهم یک وزارتخانه توسط خانواده آقای وزیر»، گفت: بعد از انتشار این مطلب، معاون یکی از وزرا با اینجانب تماس گرفت و گفت که منظور شما وزیر ما […]

حاجی+دلیگانی

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز با اشاره به واکنش وزارتخانه ها به اظهاراتش مبنی بر «اشغال پست‌های مهم یک وزارتخانه توسط خانواده آقای وزیر»، گفت: بعد از انتشار این مطلب، معاون یکی از وزرا با اینجانب تماس گرفت و گفت که منظور شما وزیر ما بوده که من در جواب به وی گفتم که اسمی از وزیری نیاوردم و اگر در وزارتخانه شما چنین انتصاباتی صورت گرفته جای نگرانی است.

وی افزود: همچنین مدیرکل پارلمانی یک وزارتخانه دیگر هم با اینجانب تماس گرفت و مطلب مشابهی را مطرح کرد و یکی دیگر از مسئولین وزارتخانه دیگر نیز ضمن تماس همین مطلب را مطرح کرد.

نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه اینجانب در جواب آنها می گفتم که نامی از وزیر نبردم، افزود: به این آقایان نگفتم که منظورم کدام وزیر بوده و اینکه منظور وزیر وزارتخانه آنها بوده یا نه، چیزی نگفتم.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: جالب است که وقتی این آقایان با اینجانب تماس می گیرند و می گویند منظور شما وزیر وزارتخانه ما بوده، یعنی در وزارتخانه های آنها هم این انتصابات صورت گرفته است و فامیل سالاری در آنجا حاکم شده است.

وی افزود: بعد از هشدارهای اینجانب هنوز بستگان نزدیک و خانواده این وزیر بر سر کار هستند و تغییری در این وزارتخانه ندیدم.

این نماینده اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد: طبق بررسی‌های انجام شده و اطلاعات به دست آمده در یکی از وزارتخانه‌ها آقای وزیر برادر خانم خود را به عنوان قائم مقام یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارتخانه و برادر خانم دیگر خود را نیز به عنوان مشاور IT خود منصوب کرده است.

وی افزود: این آقای وزیر داماد خود را به عنوان دستیار ویژه گماشته‌ و فرزند وی در همه بخش‌های وزارتخانه می‌چرخد و همه کاره و در وزارتخانه فعال مایشاع است