حاجی دبیر فراکسیون حقوق بشر مجلس دهم شد

2016-08-15
71 بازدید

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت خبر از تشکیل فراکسیون حقوق بشر داد و گفت: این فراکسیون با عضویت ۹ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرده است که نخستین جلسه آن تا پایان هفته برگزار می‌شود. نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه […]

حقوق-بشر

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت خبر از تشکیل فراکسیون حقوق بشر داد و گفت: این فراکسیون با عضویت ۹ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرده است که نخستین جلسه آن تا پایان هفته برگزار می‌شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تعیین اعضای هیأت رئیسه فراکسیون حقوق بشر اشاره و اظهار کرد: بنده به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شدم و آقایان سیدمحسن علوی و اللهیار ملکشاهی به ترتیب به عنوان نایب رئیس این فراکسیون برگزیده شدند.

وی افزود: همچنین محمود صادقی نماینده تهران به عنوان سخنگوی فراکسیون حقوق بشر و آقایان سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده فریمان و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار به عنوان دبیران اول و دوم این فراکسیون انتخاب شدند.

ابوترابی ادامه داد: آقایان علی مطهری و محمدجواد فتحی نمایندگان تهران و محمد دهقان نماینده چناران نیز از دیگر اعضای این فراکسیون هستند.

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در پایان درخصوص اهمیت این فراکسیون خاطرنشان ساخت: مباحث حقوق بشر یک واقعیت است که لازم است آن را در جهان به نوعی ارتقا دهیم از آن جمله که باید مباحثی را در داخل در نظر بگیریم که به گروه هایی مثل کودکان کار یا کودکانی که حاصل ازدواج اتباع خارجی هستند مربوط است و حقوقی دارند که رعایت نمی شود لذا باید برای حل مشکلاتشان راهکاری پیدا کنیم تا زندگی آنها بهتر شود.