مراسم تکریم و معارفه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه

2016-08-14
459 بازدید

تصاویر – احسان عمرانی مراسم تکریم خدمات ارزشمند دکتر فقیه حبیبی رئیس سابق داشگاه آزاد اسلامی واحد میمه و معارفه ی دکتر یاسین صعیدی رئیس جدید این واحد در سالن اجتماعات شهیدان ایراندوست دانشگاه برگزار گردید . در این مراسم که با حضور حجت الاسلام میردامادی نماینده ی ولی فقیه در دانشگاههای استان اصفهان ، […]

تصاویر – احسان عمرانی

IMG_1409

مراسم تکریم خدمات ارزشمند دکتر فقیه حبیبی رئیس سابق داشگاه آزاد اسلامی واحد میمه و معارفه ی دکتر یاسین صعیدی رئیس جدید این واحد در سالن اجتماعات شهیدان ایراندوست دانشگاه برگزار گردید . در این مراسم که با حضور حجت الاسلام میردامادی نماینده ی ولی فقیه در دانشگاههای استان اصفهان ، دکتر سید محمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ، امام جمعه ی بخش میمه ، بخشدار ، شورای اسلامی شهر ، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه  جمعی از مردم و مسئولین ادارات دولتی بخش میمه برگزار می گردید سخنرانان ضمن تحسین شخصیت علمی و فرهیخته ی دکتر فقیه حبیبی ، برای رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی میمه آرزوی موفقیت نمودند .

IMG_1385

در این مراسم با شکوه پس از خیرمقدم حجت الاسلام حیدری معاون دانشجویی دانشگاه ، حجت الاسلام میردامادی نماینده ی ولی فقیه در دانشگاه های استان اصفهان به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در پیشبرد سطح علمی کشور اشاره کرد و تاکید کرد که مفهوم آزاد در عنوان دانشگاه عدم وابستگی به دولت و دانشجو محور بودن دانشگاه است .

IMG_1396

وی اظهار امیدواری کرد که محیطهای دانشگاهی متاثر از فرهنگ غنی اسلام باشد تا خانواده ها با فراغ بال فرزندان خود را راهی این محیطهای علمی نمایند . امام جمعه ی موقت اصفهان در قسمت دیگری از سخنان خود استقبال دانشجویان از دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان که بصورت تک جنسیتی دانشجو می پذیرد را قابل توجه دانست و یادآور شد علیرغم تبلیغ منفی در مورد اینکه این دانشگاه انگیزه های لازم برای جذب دانشجو را ایجاد نخواهد کرد نظر سنجی های انجام شده عکس این موضوع را به اثبات رسانده است .

IMG_1410

دکتر محمد فقیه حبیبی سخنران بعدی این جلسه بود که ضمن اشاره به فعالیتهای انجام شده در دوران ۶ ساله ی ریاست دانشگاه واحد میمه و افزایش رشته های واحد میمه به ۳۷ رشته از کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه که صادقانه در مسیر اهداف این واحد حرکت کرده اند تقدیر و تشکر نمود و برای رئیس جدید واحد میمه آرزوی موفقیت نمود .

IMG_1399

حجت الاسلام زمانی امام جمعه ی بخش میمه سخنران بعدی مراسم بود . وی در سخنان خود میمه را داری ظرفیتهای لازم برای توسعه ی علوم دانشگاهی خواند و با تجلیل از شخصیت علمی دکتر حبیبی ،رئیس جدید دانشگاه را به ارتباط با نهادهای مختلف فرهنگی و اداری در بخش میمه توصیه و برای وی آرزوی توفیق نمود . دکتر سید محمد امیری رئیس دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان طی سخنان مبسوطی به نقش ارزنده ی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت : رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی با پیشنهاد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی به امام راحل و موافقت ایشان که با اولین کمک مالی به دانشگاه نیزهمراه بود گام مهمی در ارتقای علمی کشور برداشتند که آثار خیر و برکت این اقدام ارزشمند در جای جای این کشور پهناور به چشم می خورد .

IMG_1388

پس از سخنان دکتر امیری متن حکم دکتر امیری به ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه قرائت و با اهدای لوح سپاس ضمن قبول استعفای دکتر فقیه حبیبی از تلاشهای ایشان در مدت تصدی قدردانی گردید . در پایان مراسم تکریم و معارفه دکتر یاسین صعیدی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه به ایراد سخن پرداخت و ضمن اشاره به سابقه ی حضور خود در واحد میمه و تحسین مدیریت دکتر فقیه حبیبی یادآور شد که روشهای خلاق و تحول آفرین دکتر حبیبی هر روز درسی سازنده از مدیریت پویا را به وی تعلیم داده است .

IMG_1417

دکتر صعیدی ابراز امیدواری کرد که با توجه به موقعیت مهم شهر میمه ضمن همکاری مردم و دستگاههای مختلف اداری شاهد رشد روز افزون دانشگاه آزاد اسلامی داحد میمه باشیم .

IMG_1416

در پایان مراسم آقای عباسعلی جمالی رئیس شورای شهر میمه ضمن تشکر از دکتر فقیه حبیبی و خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای دکتر یاسین صعیدی از دکتر سید محمد امیری خواست که با توجه به ظرفیتهای کم نظیر شهر میمه این شهر را بعنوان یک شهر دانشگاهی مورد توجه قرار دهند .