یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ / Sunday, 14 August, 2016

2016-08-14
75 بازدید

باهنر : فقط در تهران شکست صددرصدی خوردیم او در پاسخ به اینکه چرا در زمینه کار جمعی، جریان اصولگرا هیچ‌گاه موفق نبوده، یادآور شد: باید ببینیم معیار موفقیت چه چیزی است؟ برای مثال در مجلس دهم اصلاح‌طلبان مدعی هستند که ما شکست صددرصد خوردیم. من هم قبول دارم که ما برای انتخابات مجلس دهم […]

باهنر : فقط در تهران شکست صددرصدی خوردیم

او در پاسخ به اینکه چرا در زمینه کار جمعی، جریان اصولگرا هیچ‌گاه موفق نبوده، یادآور شد: باید ببینیم معیار موفقیت چه چیزی است؟ برای مثال در مجلس دهم اصلاح‌طلبان مدعی هستند که ما شکست صددرصد خوردیم. من هم قبول دارم که ما برای انتخابات مجلس دهم در تهران صددرصد شکست خوردیم و در برخی حوزه‌ها هم همینطور شد، اما من سه روز بعد از برگزاری انتخابات ۷ اسفند نشست خبری برگزار کردم.

به اصلاح‌طلبان گفتم روز انتخاب رییس مجلس خدمتتان می‌رسیم

باهنر افزود: برخی در همان روزها فکر می‌کردند ما در کمای سیاسی بسر می‌بریم اما من گفتم این کنفرانس باید برگزار شود و همان روز اعلام کردم که ما برده‌ایم. وقتی خیلی اصرار شد گفتم ما ۱۰ خرداد خدمت شما می‌رسیم، آن روز یا عارف و یا لاریجانی رئیس مجلس خواهد شد. من مطمئن بودم آقای لاریجانی رئیس مجلس می‌شود چون از تعدا آرای به لاریجانی در تهران و استان‌ها خبر داشتم.

fa7cdfad