چرا روحانی این شخصیت ها را جاسوس خواند؟

2016-08-13
66 بازدید

روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت:حمید روحانی با نام اصلی حمید زیارتی، سابقه حملاتش به چهره‌های‌ تأثیرگذار، به سال‌های دور باز می‌گردد؛ زمانی آیت‌الله سیدمحمدباقر صدر و امام موسی صدر را بدون هیچ دلیلی، جاسوس، عامل و جیره‌خوار امپریالیسم و صهیونیسم می‌نامید و زمانی‌که از او دلیل خواسته می‌شد، می‌گفت طوری حرکت کرده‌اند که هیچ ردپایی از […]

روحانی

روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت:حمید روحانی با نام اصلی حمید زیارتی، سابقه حملاتش به چهره‌های‌ تأثیرگذار، به سال‌های دور باز می‌گردد؛

زمانی آیت‌الله سیدمحمدباقر صدر و امام موسی صدر را بدون هیچ دلیلی، جاسوس، عامل و جیره‌خوار امپریالیسم و صهیونیسم می‌نامید و زمانی‌که از او دلیل خواسته می‌شد، می‌گفت طوری حرکت کرده‌اند که هیچ ردپایی از خود به‌جای نگذاشته‌اند.

سیدصادق طباطبایی در خاطراتش آورده است که وقتی این اتهامات زیارتی (حمید روحانی) در سال ۱۳۴۹ در نجف، به‌گوش امام خمینی(ره) رسید، ایشان چنان ناراحت و نگران می‌شود که درس دو روز بعد خود را تعطیل کرده و به‌جای آن به تذکر درباره این اقدامات خلاف شرع می‌پردازد.

حمید زیارتی (روحانی) در سال‌های اخیر هم از حملات افراطی خود دست برنداشته و هاشمی‌رفسنجانی را هم بارها نواخته است. روزهای قبل هم اظهاراتی از او منتشر شد که حسن روحانی، رئیس‌جمهوری را به عمروعاص تشبیه کرد.