میمه ، خنک ترین دمای هوای استان اصفهان

2016-08-10
681 بازدید

رییس بخش پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دما تا پایان هفته تغییر محسوسی نخواهد داشت و دمای این هفته شهر اصفهان از ۴۰ درجه به ۳۶ درجه رسیده است. حسن خدابخش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آخرین بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا جمعه وضعیت هوای اصفهان […]

IMG_3520

رییس بخش پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دما تا پایان هفته تغییر محسوسی نخواهد داشت و دمای این هفته شهر اصفهان از ۴۰ درجه به ۳۶ درجه رسیده است.

حسن خدابخش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آخرین بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا جمعه وضعیت هوای اصفهان پایدار خواهد بود و هوا صبح تا بعد از ظهر صاف و در بعد از ظهر کمی ابری خواهد شد.

وی افزود: وزش باد در مناطق مرکزی استان به صورت ملایم در بعد از ظهرها ادامه خواهد داشت، اما این موضوع در مناطق شرقی کمی بیشتر احساس می‌شود و وزش باد شدیدتر خواهد بود و گاهی گرد و خاک محلی نیز به وجود خواهد آمد.

رییس بخش پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: دما تا پایان هفته تغییر محسوسی نخواهد داشت و دمای این هفته شهر اصفهان از ۴۰ درجه به ۳۶ درجه رسیده است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده دمای شهر اصفهان بین ۳۶ درجه در گرم‌ترین و ۱۹ درجه در خنک‌ترین ساعات متغیر خواهد بود، همچنین در این مدت، آران و بیدگل با ۴۱ درجه سانتی گراد و میمه با ۱۳ درجه سانتی گراد گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.