دهه ی کرامت بقلم امام جمعه ی محترم بخش میمه

2016-08-09
43 بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم ولادت حضرت معصومه و میلاد امام رضا علیها سلام مبارک باد تقویم هجری شمسی و قمری برگهای زرینی همانند ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها که روز  و آغاز دهه کرامت می باشدو میلاد برادر بزرگوارش حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام. میلاد آن دو بزرگوار در […]

DSC02701

بسم الله الرحمن الرحیم

ولادت حضرت معصومه و میلاد امام رضا علیها سلام مبارک باد

تقویم هجری شمسی و قمری برگهای زرینی همانند ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها که روز  و آغاز دهه کرامت می باشدو میلاد برادر بزرگوارش حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام.

میلاد آن دو بزرگوار در ماه ذی القعده بهانه ای است تا دهه کرامت شکل گرفته و جشن شادمانی فراگیر و پیروان اهل بیت توفیق زیارت امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه علیهاسلام را پیدا نمایند و از آنها استمداد جویند تا دستشان را بگیرند و به حقیقت رهنمونمان نمایند.

بهترین هدیه امام رضا علیه السلام به پیروان خود و اهل معرفت حدیث سلسله الذهب است که فرمود :کلمه لا اله الا الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی و که البته شرط بهره مندی از امنیت در پرتو توحید را پذیرفتن امامت و ولایت اهل بیت علیه السلام دانسته و فرمودند بشرطها  و انا من شروطها

فیضی ار آب حیات ابدی می طلبی                منبعش پیروی از سنت اهل البیت است

در میان ائمه علیهم السلام امام رضا علیه السلام بیشترین زائر را دارد و ان شاءالله که بیشترین پیرو را داشته باشد. که این امام بزرگوار فرمودند : مبادا از هوای نفس پیروی کنی که در آن نابودی نهفته است و می فرمایند بر شما باد همیشه نماز در اول وقت و بهترین مال آن است که آبروی انسان را حفظ کند.با تبریک ولادت امام رضا علیه السلام و دهه کرامت امید آن داریم که در سایه عنایات آن بزرگواران سعادتمند و رستگار شویم.

والسلام

زمانی

امام جمعه بخش میمه