سوال حاجی و ۳ نماینده ی دیگر از وزیر اقتصاد

2016-08-08
336 بازدید

یکی از ننگین‌ترین برگ‌های قراردادهای استعماری، قراردادی است که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در توافقی پنهان در زمان مذاکره با آمریکایی‌ها آن را پذیرفتند و این توافق را از اطلاع ملت عزیز ایران پنهان نمودند. ۴ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سؤالی را از وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره عدم اجرای مصوبه شورایعالی امنیت […]

download

یکی از ننگین‌ترین برگ‌های قراردادهای استعماری، قراردادی است که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در توافقی پنهان در زمان مذاکره با آمریکایی‌ها آن را پذیرفتند و این توافق را از اطلاع ملت عزیز ایران پنهان نمودند.

۴ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سؤالی را از وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره عدم اجرای مصوبه شورایعالی امنیت ملی توسط بانک مرکزی در زمینه توقف توافق با FATF تقدیم هیأت رئیسه مجلس کردند.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهرو میمه ، سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مشهد و کلات و ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در راستای اجرای ماده ۲۰۹ آیین‌نامه داخلی پارلمان، سؤالی را در رابطه با علت عدم اجرای مصوبه دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی در مورد توقف توافق با FATF توسط بانک مرکزی از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح و آن را به هیأت رئیسه مجلس ارائه کردند.

مشروح این سؤال به شرح ذیل است:

یکی از ننگین‌ترین برگ‌های قراردادهای استعماری، قراردادی است که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در توافقی پنهان در زمان مذاکره با آمریکایی‌ها آن را پذیرفتند و این توافق را از اطلاع ملت عزیز ایران پنهان نمودند.

این قرارداد که مشهور به قرارداد FATF است، اقتصاد ملی را به بهانه پولشویی، هدف نفوذ صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها قرار می‌دهد.

خوشبختانه شورایعالی امنیت ملی از بانک مرکزی خواسته است که از اجرای قرارداد مذکور خودداری نماید، لیکن بانک مرکزی به بهانه ابلاغ دیرهنگام این مصوبه از اجرای این قرارداد جلوگیری نکرده است!

جناب آقای وزیر!

گویی مدیران بانک مرکزی دچار این توهم شده‌اند که بانک مرکزی در حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و به خود اجازه می‌دهند که در برابر حکم بالاترین ساختار امنیتی جمهوری اسلامی ایران به مقابله بپردازند.

جناب آقای وزیر:

مسئولان بانک مرکزی با چه توجیه قانونی از اجرای این قرارداد جلوگیری نمی‌کنند؟

چه اقدام مؤثری جهت اجرای مصوبه شورایعالی امنیت ملی از سوی وزارت اقتصاد صورت پذیرفته است؟