رشد اعتبارات تخصیص یافته ی استانی به شهرستان

2016-08-07
64 بازدید

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان به ریاست علیرضا بصیری فرماندار شهرستان و با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، روسای دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور توزیع اعتبارات تملک دارایهای سرمایه ای در محل فرمانداری تشکیل گردید. علیرضا بصیری فرماندار در این جلسه با تبریک ولادت […]

kombari2

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان به ریاست علیرضا بصیری فرماندار شهرستان و با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، روسای دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور توزیع اعتبارات تملک دارایهای سرمایه ای در محل فرمانداری تشکیل گردید.

علیرضا بصیری فرماندار در این جلسه با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و فرا رسیدن دهه کرامت ،ضمن تقدیر از عنایات و مساعی استاندار معزز در تخصیص اعتبارات به این شهرستان ، از رشد بودجه اعتبارات اختصاص یافته استانی به شهرستان در سال جاری خبر داد.

فرماندار با اشاره به لزوم نظارت برنحوه اجرای پروژه ها و رعایت اصل صرفه جویی در هزینه ها گفت: این فرمانداری به طور منظم در قالب کمیته نظارت شهرستان و با حضور کارشناسان متخصص از پروژه های اجرایی در سطح شهرستان بازدید و در صورت مشاهده نقص در اجرای کار، موضوع  را به دستگاه اجرایی  مربوطه منعکس نموده تا نسبت به رفع آن اقدام گردد.وی در ادامه سخنان خود در خصوص اجرای بهینه پروژه ها و جذب به موقع اعتبارات توصیه هاو نکات لازم را به دستگاههای اجرائی اعلام نمود. جذب و مشارکت بخش خصوصی بمنظور ایجاد بسترهای سرمایه گذاری، توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین تلاش برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی شهرستان، دعوت و جذب سرمایه گذاران از جمله موارد مورد تاکید فرماندار در این جلسه بود.

در ادامه آقای ذهتاب دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان توضیحاتی را در خصوص اعتبارات سال جاری ارائه نمود. معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری نیز در این جلسه در خصوص اعتبارات توزیعی پروژه ها به تفکیک فصل و برنامه توضیحات لازم را ارائه نمود.

منبع : سایت فرمانداری