حاجی : مهم‌ترین دغدغه جامعه مسئله بیکاری جوانان است،

2016-08-07
37 بازدید

حاجی دلیگانی با اشاره به گزارش روحانی درباره وضعیت اقتصادی کشور، گفت:انتظار مردم از دولت اقدام واقعی در حل مشکلات اقتصادی است. حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به گزارش رئیس‌جمهور در رسانه ملی درباره مسائل سیاسی و اقتصادی […]

۱۳۹۵۰۲۰۶۱۷۵۶۴۵۲۱۸۷۵۸۰۴۵۴

حاجی دلیگانی با اشاره به گزارش روحانی درباره وضعیت اقتصادی کشور، گفت:انتظار مردم از دولت اقدام واقعی در حل مشکلات اقتصادی است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به گزارش رئیس‌جمهور در رسانه ملی درباره مسائل سیاسی و اقتصادی کشور، اظهار کرد: ملت گزارشها را براساس واقعیت جامعه می‌سنجد. نبایستی به جای حل مشکلات اقتصادی، پرده‌ای بر این مشکلات بیندازیم و مردم بگوییم که وضعیت اقتصادی خوب است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی مهم‌ترین دغدغه جامعه مسئله بیکاری جوانان است، افزود:  بر اساس آمارهای ارائه شده نزدیک به  ۵ میلیون نفر بیکار در کشور وجود دارد، بنابراین مسئولان باید به صورت واقعبینانه و جدی دنبال حل این قبیل مشکلات باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: درحال حاضرمردم با مشکلات معیشتی فراوانی مواجه هستند و وضعیت اقتصادی خوبی در کشور مشاهده نمی‌شود. بنابراین رئیس جمهور و مسئولان باید به صورت شفاف در گفت‌وگوها اعلام کنند که در سال گذشته چه مقدار اشتغال زایی، چه میزان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کرده‌اند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد:  انتظار مردم از دولت اقدام واقعی و عملیاتی در حل مشکلات اقتصادی است و ارائه گزارشی کلی هیچ دردی از جامعه دوا نمی‌کند.