دستگیری عاملان آتش‌سوزی چاه کشاورزی در میمه

2016-08-03
115 بازدید

عکس آرشیوی است دستگیری عاملان آتش‌سوزی چاه کشاورزی در میمه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر ( و میمه ) از دستگیری افرادی که یک چاه کشاورزی و اتاقک آن را آتش زده بودند، خبر داد. سرهنگ رجبعلی مختاری گفت: در پی آتش‌سوزی مشکوک یک موتور چاه کشاورزی و اتاقک آن در بخش میمه شهرستان شاهین‌شهر، بررسی […]

۲۴۲۱۹۱_۹۴۵

عکس آرشیوی است

دستگیری عاملان آتش‌سوزی چاه کشاورزی در میمه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر ( و میمه ) از دستگیری افرادی که یک چاه کشاورزی و اتاقک آن را آتش زده بودند، خبر داد.

سرهنگ رجبعلی مختاری گفت: در پی آتش‌سوزی مشکوک یک موتور چاه کشاورزی و اتاقک آن در بخش میمه شهرستان شاهین‌شهر، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مأموران در این راستا تحقیقات خود را آغاز و با به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی و اقدامات تخصصی عاملان این آتش‌سوزی عمدی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر ( و میمه ) با اشاره به اینکه دو نفر در این راستا دستگیر شدند، افزود: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات ملکی اعلام کردند و در این رابطه پرونده تشکیل و هر دو متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی اجازه جولان به برهم زنندگان نظم جامعه و آسایش عمومی مردم را نخواهد داد و با این‌گونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.