حاجی خواستار خدمات رسانی بهتر بیمارستان میمه گردید

2016-07-29
121 بازدید

چهارشنبه ۹۵/۵/۶، نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر معاونت مالی اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با آقای دکتر یوسفی دیدار کرد. آقای حاجی ضمن تشکر از زحمات و همکاریهای گذشته آقای یوسفی، ضمن طرح مسائل و موضوعات مدنظر در حوزه بهداشت و […]

IMG_3714-300x209

چهارشنبه ۹۵/۵/۶، نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر معاونت مالی اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با آقای دکتر یوسفی دیدار کرد.

آقای حاجی ضمن تشکر از زحمات و همکاریهای گذشته آقای یوسفی، ضمن طرح مسائل و موضوعات مدنظر در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه، به ارائه مطالبی درخصوص مشکلات و کمبودهای موجود در بیمارستان حضرت محمد (ص) شهر میمه پرداخت و بر لزوم بازسازی این مجموعه درمانی جهت خدمات رسانی بهتر به مردم این منطقه تاکید کرد.

در پایان این دیدار و در پاسخ به درخواست آقای حاجی مبنی بر رسیدگی به وضعیت بیمارستان حضرت محمد(ص) شهر میمه، دکتر یوسفی دستور اعزام یک هیئت کارشناسی جهت بازدید و تهیه گزارش از کمبودهای این بیمارستان و ارائه آن جهت تصمیمات مقتضی را صادر نمود.