حاجی از پیشنهاد راه اندازی منطقه ی ویژه در میمه خبر داد

2016-07-26
45 بازدید

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی یکشنبه ۹۵/۵/۳در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه شرکت کرد. آقای حاجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ۵ مرداد ماه سالروز برگزاری نماز جمعه در […]

IMG_3628-copy-300x200

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی یکشنبه ۹۵/۵/۳در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه شرکت کرد.

آقای حاجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ۵ مرداد ماه سالروز برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور را به ائمه محترم جمعه شهرستان، حاضرین در جلسه و عموم مردم تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد هر کدام از مسئولین شهرستان در جهت تقویت برگزاری نماز جمعه، با حضور هر چه بیشتر وظیفه خود را ادا کنند.

عضو فراکسیون ولایت به سند حقانیت شهرستان در خصوص سهم عوارض ارزش افزوده شهرداری ها اشاره و اظهار داشت: با پیگری های مکرری که انجام شد معاونت حقوقی ریاست جمهوری سند احقاق حقوق مردم این شهرستان را در تاریخ ۱۳۹۵/۵/۲ابلاغ و مشخص شد مالیات بر ارزش افزوده صنایع باید در همان حوزه سرزمینی که هستند پرداخت گردد و ان شاءالله هر ساله اعتبارات قابل توجهی از این بخش به شهرداری ها و دهیاری ها تعلق می گیرید.

وی با اشاره به وحدت مسئولین شهرستان در خصوص پیگیری این موضوع ادامه داد: وقتی مسئولین با وحدت کلمه کاری را پیگیری کنند نتیجه به نفع مردم تمام خواهد شد. خوشبختانه بعد از برگزاری جلسات متعدد با مسئولین کشوری و استانی مسائل مربوط به أخذ سهم ارزش افزوده پالایشگاه شهرستان شاهین شهر و میمه مرتفع و اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان از سازمان مالیاتی استان استرداد گردید.

موافقت مجلس با یک فوریت طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در حوزه صنایع هوایی و ارائه پیشنهاد راه اندازی ۲ منطقه ویژه در میمه و حاشیه شرق اصفهان از دیگر موضوعات مطرح شده توسط آقای حاجی بود.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار علاوه بر گله مندی از توزیع ناعادلانه آب در استان و نیاز به اهتمام مسئولان در خصوص رفع معضلات موجود سهم آبه و حقآبه استان و شهرستان، و همچنین ارائه طرح پیشنهادی در خصوص خط مترو شاهین شهر- اصفهان، از حل و فصل مشکلات کارکنان شرکت هواپیما سازی ایران (هسا) خبر داد و اعلام کرد: با توجه به تعدیل ۱۰۰۰ نفر از پرسنل شرکت مذکور بنده در تذکر کتبی به وزیر دفاع توقف این کار را خواستم و ایشان با برگزاری جلساتی پیرامون این مشکل، تصمیماتی ازجمله جلوگیری از اخراج نیرو و جابجایی اختیاری پرسنل در دیگر شرکت ها و نهادهای ذیربط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اتخاذ گردید.

در پایان عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات با اشاره به نزدیک بودن ابلاغ ردیف های مختلف بودجه ۹۵ توسط دولت از مدیران و مسئولان استفاده درست و به جای  این اعتبارات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را خواستار شد.

منبع : حماسه سازان