یکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ / Sunday, 24 July, 2016

2016-07-24
55 بازدید

احمدی‌نژاد از نظر قوانین محکوم است غرویان با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد از نظر قوانین محکوم است، گفت: اینها به‌علاوه نزاع‌های سیاسی که در دوره او در کشور اتفاق افتاد باعث می شود که از سوی شورای نگهبان تایید نشود اینها متعارض با شرایط یک رییس جمهور و ضد بینش سیاسی شخصیت‌هایی است که می‌خواهند […]

احمدی‌نژاد از نظر قوانین محکوم است

غرویان با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد از نظر قوانین محکوم است، گفت: اینها به‌علاوه نزاع‌های سیاسی که در دوره او در کشور اتفاق افتاد باعث می شود که از سوی شورای نگهبان تایید نشود اینها متعارض با شرایط یک رییس جمهور و ضد بینش سیاسی شخصیت‌هایی است که می‌خواهند رییس‌جمهور شوند کشور باید آرامش داشته باشد اگر این طیف دوباره روی کار بیاید، باز هم کشور دچار درگیری و نزاع و تنش‌های شکننده‌تری خواهد شد. وظیفه ما این است آرامش را در کشور حفظ کنیم و به آرای مردم احترام بگذاریم و مردم را مبتلا به درگیری‌های سیاسی و کشمکش‌ها نکنیم.

نشست چراغ‌خاموش احمدی‌نژاد با روحانیون برای انتخابات ریاست جمهوری

او با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد سخنرانی‌هایی ‌می‌کند و نشست‌هایی دارد. اطلاع دارم به صورت مخفیانه و در سکوت از اساتید و علمای حوزه برای نشست‌هایی در تهران با حضور احمدی‌نژاد دعوت رسمی شده است تا در این نشست‌ها هماهنگی‌های لازم را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری داشته باشند.

۳۵۲fe25d