رفع تعدی و تعرض گلپایگان به حریم بخش میمه

2016-07-21
237 بازدید

معمولا حرائم مصوب بخش میمه در جهات گوناگون مورد تعدی همسایگان قرار می گیرد و موارد متعددی از اینگونه تعدیات توسط شهرستانهای کاشان ، گلپایگان ،  دلیجان و نجف آباد وجود دارد . این زیاده خواهی های قانون شکنانه ی شهرستانهای اطراف همواره مورد اعتراض مردم بخش میمه بوده است و مصالح مردم این بخش از […]

photo_2016-07-21_13-49-10

معمولا حرائم مصوب بخش میمه در جهات گوناگون مورد تعدی همسایگان قرار می گیرد و موارد متعددی از اینگونه تعدیات توسط شهرستانهای کاشان ، گلپایگان ،  دلیجان و نجف آباد وجود دارد . این زیاده خواهی های قانون شکنانه ی شهرستانهای اطراف همواره مورد اعتراض مردم بخش میمه بوده است و مصالح مردم این بخش از نظر رعایت حریمهای مصوب دولت بیش از سایر نقاط شهرستان شاهین شهر و میمه نادیده گرفته شده اند . اخیرا مردم و بویژه جوانان میمه خاصه در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ، در ارتباط با اینگونه  تعدیات شدیدا اظهار نگرانی کردند و خوشبختانه  بخشداری میمه در روزهای اخیر با معاینه ی محل از تعرض شهرستان گلپایگان به حریم بخش میمه ممانعت نموده و با هماهنگی شهرستان گلپایگان تابلو این شهرستان در حریم بخش میمه قلع و به محل واقعی خود در ابتدای حریم آن شهرستان منتقل شده است .

photo_2016-07-21_13-49-27

در این رابطه ضمن تشکر صمیمانه از بخشدار و کارکنان محترم بخشداری ، برای پرهیز دادن شهرستان گلپایگان و دیگر شهرستانها از انجام تخلفات مشابه انتظار دارد شهرستان شاهین شهر و میمه نیز با نصب تابلو ، حریم بخش میمه را از تعرض همسایگان زیاده خواه ، مصون نماید .