چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ / Wednesday, 20 July, 2016

2016-07-20
81 بازدید

چرایی جدایی محمد هاشمی از «کارگزاران» در خلاصه ای از این مصاحبه با روزنامه شرق ااز محمد هاشمی سوال شده ‌شما از کارگزاران قهر کردید؟ نوع خروج و استعفای شما چنین تصوری ایجاد کرده‌ است که وی پاسخ داده نخیر نادرست است. چرا قهر کنم؟ وی خروج از کارگزاران را تصمیم شخصی دانسته وتاکید کرده […]

چرایی جدایی محمد هاشمی از «کارگزاران»

در خلاصه ای از این مصاحبه با روزنامه شرق ااز محمد هاشمی سوال شده ‌شما از کارگزاران قهر کردید؟ نوع خروج و استعفای شما چنین تصوری ایجاد کرده‌ است که وی پاسخ داده نخیر نادرست است. چرا قهر کنم؟

وی خروج از کارگزاران را تصمیم شخصی دانسته وتاکید کرده با دوستان در حزب مشورت نکرده و براساس تحلیلی این کار را انجام داده است.اما آنچه اخیراً اتفاق افتاده و منجربه استعفای وی شده ترکیب «شورای مرکزی» جدید است. چون اشخاصی که در این گروه الان حضور دارند که از بدو تاسیس با «کارگزاران» نبودند و دربرهه‌هایی، منتقد «کارگزاران» بوده‌اند.

وی یاد آور شده شخصی که نگاه انتقادی به تشکیلاتی داشته‌ و حالا نگاهش را تغییر داده و گفته می‌خواهد عضو حزب «کارگزاران» شود نمی تواند شروع مناسبی برای یک پایان خوش‌ داشته باشد.

از محمد هاشمی سوال شده آقای هاشمی‌رفسنجانی گفته‌اند که امروز «جبهه» کاربرد بیشتری از «حزب» دارد.که وی در پاسخ گفته،نخیر این گفته ایشان تحریف شده و آقای هاشمی گفته‌اند الان «جبهه» مناسب است. نه اینکه یک «حزب» برود «جبهه» شود. بلکه احزاب بروند «جبهه» تشکیل دهند.

 

b73ce398

تصویر صفحه اول روزنامه‌ها