افزایش ۱۴ درصدی تولید طلا در معدن موته

2016-07-17
163 بازدید

استان ها » اقتصادی افزایش ۱۴ درصدی تولید طلا در معدن موته تولید طلا در مجتمع طلای موته در میمه، ۱۴ درصد افزایش یافت . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر مجتمع طلای موته میمه گفت: در سه ماه نخست امسال، ۶۷ کیلوگرم طلا در این مجتمع دارای قدیمی ترین معدن طلای کشور تولید […]

۲۸۲۰۴

استان ها » اقتصادی
افزایش ۱۴ درصدی تولید طلا در معدن موته
تولید طلا در مجتمع طلای موته در میمه، ۱۴ درصد افزایش یافت .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر مجتمع طلای موته میمه گفت: در سه ماه نخست امسال، ۶۷ کیلوگرم طلا در این مجتمع دارای قدیمی ترین معدن طلای کشور تولید شده که از برنامه تدوین شده پنج درصد جلوتر است.
علیرضا طالاری افزود: بومی سازی قطعات کارخانه، تعمیر و نگهداری به موقع ماشین آلات و اجرای نرم افزار PM ، زمان توقف کارخانه را در مقایسه با پارسال ۶۷ درصد کاهش و تولید طلا را در این مجتمع ۱۴درصد افزایش داده است.
وی گفت: با اقدامات اکتشافی به روش RC حدود ۱۱هزار متر شناسایی ذخایر معادن چاه خاتون و سنجده انجام شده است که در این اکتشافات حدود دومیلیون و ۲۰۰ هزار تن رگه ماده معدنی کشف شد.
مدیر مجتمع طلای موته میمه افزود: با کشف این مقدار ماده معدنی، مواد اولیه برای ۱۲ سال آینده این کارخانه تامین شده است .
طالاری با اشاره به تولید ۲۴۷ کیلوگرمی طلا در سال ۹۴ گفت: با تدابیر اندیشیده شده پیش بینی می‌شود میزان طلای تولید شده در این مجتمع تا پایان امسال به ۳۰۰ کیلوگرم برسد.
مجتمع طلای موته در ۵۰ کیلومتری شمال غرب میمه واقع شده که دارای قدیمی ترین معدن طلا در کشور است.
شهر میمه از توابع شهرستان شاهین شهرومیمه در ۱۰۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد