تعامل حداکثری آقای حاجی با مردم

2016-06-22
61 بازدید

حسینعلی حاجی نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با دکتر صدری دیدار کرد. در این دیدار دکترصدری با اشاره به تعامل سازنده و حداکثری آقای حاجی با مردم، گفت : شما همواره درد مردم و دغدغه […]

IMG_2549-copy-300x200

حسینعلی حاجی نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با دکتر صدری دیدار کرد.

در این دیدار دکترصدری با اشاره به تعامل سازنده و حداکثری آقای حاجی با مردم، گفت : شما همواره درد مردم و دغدغه های آنها را پیگیری می کنید و من هر زمان شماره همراه شما و یا پیامکی از طرف شما را می بینم، با جان و دل پذیرای مسائل مطرح شده از طرف شما هستم و تلاشم را در جهت حل موضوع مطرح شده  از سوی شما بکار می گیرم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دهم ضمن تقدیر از اقدامات مفید و سازنده ی صورت گرفته در حوزه ی سلامت و طرح بهداشت خانواده، افزود: علیرغم اجرای موثر این طرح در کشور هنوز مشکلاتی بخصوص در مناطق روستایی وجود دارد که بعنوان مثال می توان به تبعیض موجود بین روستاها و شهرها تا حداکثر۲۰ هزار نفر جمعیت، درخصوص پزشک متخصص اشاره کرد، به طوری که ساکنین روستایی برای مراجعه به پزشک متخصص نیاز به أخذ مجوز از پزشک عمومی محل سکونتشان دارند.

در پایان نیز آقای حاجی پیگیری و رفع مشکلات موجود درخصوص راه اندازی مجتمع آموزش عالی درحوزه بهداشت را خواستار شد.

منبع : حماسه سازان