پیگیری حل مشکل ساکنین منازل طرح الغدیرمیمه

2016-06-07
215 بازدید

بدنبال مصادره منازل طرح الغدیر(معروف به پروژه جباری) از سوی بانک تجارت، نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۹۵/۳/۱۲ با مدیر امور شعب این بانک در استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه که یکی از نمایندگان ساکنین این […]

۲۰۱۶۰۶۰۱_۰۸۰۷۱۸-۳۰۰x169

بدنبال مصادره منازل طرح الغدیر(معروف به پروژه جباری) از سوی بانک تجارت، نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۹۵/۳/۱۲ با مدیر امور شعب این بانک در استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که یکی از نمایندگان ساکنین این منازل نیز حضور داشت، حسینعلی حاجی از آقای تبرائی خواست راه حلی برای متقاضیان این طرح که از افراد ضعیف هستند پیدا کرده و به نحوی این مشکل را حل کند.

مدیر امور شعب بانک تجارت ضمن عرض خیر مقدم به جناب آقای حاجی، به ذکر خاطراتی از شورای برنامه ریزی استان اشاره کرد و افزود: در دورانی که جنابعالی نماینده فرمانداران در شورای برنامه ریزی استان بودید، عزم جدی تان در پیگیری امور ، همواره در آن جلسات که بنده نیز حضور داشتم زبانزد بود و در این مساله نیز اطمینان دارم که برحل موضوع مصّر هستید.

 تبرائی با اشاره به اینکه تسلط کافی بر موضوع منازل جباری دارد، اطمینان داد که با پیشنهادی که دارد مشکل مردم حل خواهد شد.