درهای باز جلسات شورای شهر به روی جوانان

2016-05-31
63 بازدید

روز گذشته و در پی طرح مباحث مختلف در گروههای  تلگرامی جلسه ی معمول شورای شهر در حالی برگزار شد که با حضور تعدادی از جوانان فعال و علاقمند به جلسه ای متفاوت تبدیل شده بود . شورای شهر در این جلسه اعلام کرد که جلسات شورا هر هفته روزهای دوشنبه و از ساعت ۱۶ […]

IMG_0484

روز گذشته و در پی طرح مباحث مختلف در گروههای  تلگرامی جلسه ی معمول شورای شهر در حالی برگزار شد که با حضور تعدادی از جوانان فعال و علاقمند به جلسه ای متفاوت تبدیل شده بود . شورای شهر در این جلسه اعلام کرد که جلسات شورا هر هفته روزهای دوشنبه و از ساعت ۱۶ در دفتر شورا برگزار می گردد و آحاد مختف مردم می توانند با حضور در جلسات کمبودها ، کاستی ها  ، مشکلات و پیشنهادات مختلف خود را مطرح نمایند و مدیران اداره ی شهر را با دیدگاههای خود در داشتنی شهری فعال و پویا آشنا سازند . در این نشست صمیمی مشکلات بیمارستان حضرت محمد در دوره ی مدیریت جدید بررسی شد و شورا ضمن دفاع از تغییراتی بوجود آمده و چشم انداز ترسیم شده جلسه ای را با مدیریت بیمارستان با فعالان جوان شهر هماهنگ کرد . در ادامه ی این نشست ضمن تشکر از شورای شهر برای انجام پروژه هایی نظیر باغ بانوان و زیرگذر انقلاب اسلامی بر آسان سازی سرمایه گذاری و کارآفرینی در شهر و فراهم نمودن تسهیلات لازم برای کارآفرینان ، ضرورت عطف توجه به مرکز بخش در هدایت سرمایه گذاران غیر بومی ، توجه به مشکلات ورزشی و گذران اوقات فراغت جوانان ، ضرورت احداث استخر ، مشکلات دفتر فنی شهرداری در کارسپاری به پیمانکاران و ضرورت استفاده از نیروهای محلی از سوی حاضرین تاکید گردید .

IMG_0486

هم چنین در این جلسه موضوع همایش گویش میمه ای که در سال گذشته به تصویب شورای شهر رسیده و اخیرا در کمیته ی تطبیق فرمانداری نیز تایید شده است مطرح و مقرر شد در نشستی جداگانه با حضور علاقمندان و با محوریت شورای شهر به این مهم پرداخته شود . انعکاسهای مختلف این جلسه ی مشورتی که نزدیک به ۳ ساعت به طول انجامید در شبکه های اجتماعی حاکی از رضایت فعالان جوان شرکت کننده در این نشست صمیمی و خوشحالی آنان از برخورد باز شورای شهر با طرح خواسته ها و مشکلات مختلف شهر وندان است .