دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ / Monday, 30 May, 2016

2016-05-30
50 بازدید

جوان آنلاین : حباب «اکثریت اصلاح طلبان» ترکید لاریجانی با ۱۷۳ رأی رئیس مجلس شد/ مطهری برای نایب رئیسی دوم رأی نیاورد. روز گذشته حباب ساختگی «پیروزی لیست امید در دو انتخابات مجلس و خبرگان» در بخش مجلس نیز  متلاشی شد و با انتخاب علی لاریجانی به سمت ریاست مجلس دهم، بار دیگر اثبات شد که […]

جوان آنلاین : حباب «اکثریت اصلاح طلبان» ترکید

لاریجانی با ۱۷۳ رأی رئیس مجلس شد/ مطهری برای نایب رئیسی دوم رأی نیاورد. روز گذشته حباب ساختگی «پیروزی لیست امید در دو انتخابات مجلس و خبرگان» در بخش مجلس نیز  متلاشی شد و با انتخاب علی لاریجانی به سمت ریاست مجلس دهم، بار دیگر اثبات شد که «فریب افکارعمومی» با توسل به «آمارسازی» و «دروغ‌پراکنی» تاکتیک اصلی جریان مدعی اصلاح‌طلبی در طول ماه‌های اخیر به شمار می‌آید و اولویت برای آنها اهداف حزبی و جناحی است نه دغدغه‌های مردمی.

برای درک بهتر این موضوع شاید لازم باشد نگاهی به گذشته این جماعتی بیندازیم.
«ما بی‌شماریم»، این شعاری است که حامیان خیابانی جریان تجدیدنظرطلب در زمان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری دهم در کف خیابان‌های تهران سر می‌دادند و با سر دادن این شعار چند هدف اساسی را دنبال می‌کردند؛ نخست اینکه بارقه‌های امید و خوش‌بینی به آینده را در بدنه اجتماعی خود به ‌وجود بیاورند. دوم، به این وسیله نیرو محرکه‌ای ایجاد کنند و افکار عمومی را قبل از روز برگزاری انتخابات به این باور برسانند که میرحسین موسوی، برنده قطعی انتخابات است و به همین وسیله سبد آرای وی را افزایش دهند.

c81e728d