پنج شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ / Thursday, 26 May, 2016

2016-05-26
74 بازدید

عارف: کنار نمی‌کشم شاید اولین کلمه ای که با شنیدن نام محمدرضا عارف به ذهن می رسد، اخلاق است. معاون اول دولت اصلاحات از جمله سیاستمدارانی به حساب می آید که پایبندی به اصول اخلاقی را از مهمترین اولویت های خود می داند و در عمل هم این مساله را ثابت کرده است. این عضو […]

عارف: کنار نمی‌کشم

شاید اولین کلمه ای که با شنیدن نام محمدرضا عارف به ذهن می رسد، اخلاق است. معاون اول دولت اصلاحات از جمله سیاستمدارانی به حساب می آید که پایبندی به اصول اخلاقی را از مهمترین اولویت های خود می داند و در عمل هم این مساله را ثابت کرده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ کاندیدا بود برای جلوگیری از تشتت آرا و پیروزی اصلاح طلبان به توصیه بزرگان اصلاحات از کاندیداتوری کنار کشید و زمینه شکست جریان مقابل را با این ایثار خود فراهم کرد. حالا او به عنوان نفر اول تهران در لیست امید اصلاح طلبان و حامیان دولت داعیه ریاست مجلس را دارد و البته رقیبی قدرتمند به نام علی لاریجانی.

منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم می گوید که بنا به همان مصلحتی که در انتخابات ۹۲ کنار کشید و در ادامه همان مسیر، این بار وظیفه اش در این دوره حضور جدی به عنوان کاندیدای ریاست مجلس است. او معتقد است که به خاطر تعامل خوبی که همیشه با ارکان مختلف حاکمیت داشته می تواند در ریاست مجلس نیز از این تعامل به نفع مردم و نظام استفاده کند و در عین حال رقابت را همراه با رفاقت می داند. عارف این بار آمده است تا آخر بایستد.

fb7b9ffa