حاجی پنجمین نماینده ی برتر مجلس نهم شد

2016-05-25
48 بازدید

حاجی بعنوان پنجمین نماینده برتر مجلس نهم معرفی شد. در آخرین جلسه علنی مجلس نهم، هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی برابر ارزیابی های صورت گرفته اسامی ۱۱ نماینده برتر در این دوره را معرفی کرد. براین اساس حسینعلی حاجی نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بعنوان […]

حاجی بعنوان پنجمین نماینده برتر مجلس نهم معرفی شد.

۱۴۶۴۰۸۰۳۹۳۸۳۴_arash-khamooshi-21-300x208

در آخرین جلسه علنی مجلس نهم، هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی برابر ارزیابی های صورت گرفته اسامی ۱۱ نماینده برتر در این دوره را معرفی کرد.

براین اساس حسینعلی حاجی نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بعنوان پنجمین نماینده برتر مجلس نهم معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

——————

تقدیر و تشکر معاون رئیس جمهور از حاجی

۸۱۴۴۱۳۳۷۹_۲۲۰۷۷-۳۰۰x225

برادر ارجمند جناب آقای حاجی دلیگانی

نماینده محترم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات

مجلس محترم شورای اسلامی با تصویب قوانین لازم در جهت رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و استقلال و عزت ملی دارای نقش و جایگاه بسیار خطیر و زمینه ساز حرکت دولت به سوی توسعه و تعالی کشور می باشد. در این راستا کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در دوره نهم به عنوان کمیسیون تخصصی در تصویب برنامه، بودجه و نظارت بر آن تلاش شایسته ای را مبذول داشته است. لذا بر خود لازم می دانم از همکاری های خالصانه و مجدانه جنابعالی در تصویب لوایح دولت در امر برنامه ریزی و بودجه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان استمرار توفیق خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمود های مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) را برای آن عزیز مسألت دارم.